|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר שכנוע עמוק, עברתי מיס להוט (מבצע טריפל), לאחר ההתקנה הכל עבד טוב. שבועיים אחרי ההתקנה כל התחנות עברו לשחור לבן. התקשרתי מספר פעמים לתמיכה. בכל פעם הועברתי לקבית תורים לטכנאי, המתנה שלקחה זמן כה רב, שויתרתי. לאחר הפעם האחרונה מצב השידור הורע בהרבה- בעיות שונות. יחס התמיכה היה חסר סבלנות בצורה קיצוני.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|