|
|
|
|
|
|
אי הגעת טכנאי להתקנה נק חדשות וממיר |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.11 תואם הגעת טכנאי להתקנת נק חדשות + ממיר חדש לבתנו ברח אבא חושי 22 א חיפה
לצרוך ביצוע העבודה ותאום בין החשמלאי למתקין הוט נשארנו אני והחשמלאי בבית בין השעות 10-13 כפי שתואם
לאחר אין סוף פניות לגבי ההגעה ב 12:45 הודיע הטכנאי שהוא מגיע עוד 5 דק
לאחר 20 דק שלא הגיע התקשרנו והודיע הטכנאי כי נאמר לו לבטל את ההגעה!!?? ללא סיבה וגם טרק את הטלפון
אני מבקש פיצוי על אובדן שעות עבודה - נאלצתי לחכות בבית, נאלצתי לשלם לחשמלאי עבור שעות העבודה שחיכה
אני לקוח ותיק של הוט , מזה שנים רבות ורציתי להרחיב את הנק בבית ומשלם מאות שקלים מדי חודש להוט
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|