|
|
|
|
|
|
מנהל משירות לקוחות פגע בי בצורה אישית |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-06/11/13 שוחחתי עם משמר בשם חגי , הבטיח לי שכל הערוצים יהיו פתוח וכן אינטרנט 12 מגה. היום , ה-07/11/13 אני מפעיל את הטלויזיה ומבחין כי נחסמו לי כמעט כל הערוצים.התקשרתי מייד לחגי שהשאיר לי את המס' של הטלפון הנייד שלו והוא לא ענה לי , לאחר מכן התקשרתי לשירות הלקוחות ושוחחתי עם נציגה בשם סאמר מצוות עלי שרק לאחר כשעה של המתנות החזירה לי את הערוצים . בכל זאת ביקשתי לשוחח עם מנהל,לאחר שוב המתנה ארוכה ענה לי מנהל בשם ג'ון או ג'ורג' , אמרתי לו שאין לי זמן להתנהל מול הוט ושגרמו לי עוגמת נפש ושאני טס לחו"ל וחייב כבר לטפל בכל הבעיות וההבטחות שלא קויימו , לדבריו אמר שאני משקר ואני לא טס לחו"ל , אמר עוד "שאני משחק איתו משחקים...והוא גם ישחק את המשחק ..." פגע בי והעליב אותי !!!!! . מבקש את בירורכם בנושא באופו מייד וכן את חזרתכם אליי לטל' נייד שמספרו : 052********44 . תודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלותו של הנציג ופיצוי . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|