פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהל משירות לקוחות פגע בי בצורה אישית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-06/11/13 שוחחתי עם משמר בשם חגי , הבטיח לי שכל הערוצים יהיו פתוח וכן אינטרנט 12 מגה. היום , ה-07/11/13 אני מפעיל את הטלויזיה ומבחין כי נחסמו לי כמעט כל הערוצים.התקשרתי מייד לחגי שהשאיר לי את המס' של הטלפון הנייד שלו והוא לא ענה לי , לאחר מכן התקשרתי לשירות הלקוחות ושוחחתי עם נציגה בשם סאמר מצוות עלי שרק לאחר כשעה של המתנות החזירה לי את הערוצים . בכל זאת ביקשתי לשוחח עם מנהל,לאחר שוב המתנה ארוכה ענה לי מנהל בשם ג'ון או ג'ורג' , אמרתי לו שאין לי זמן להתנהל מול הוט ושגרמו לי עוגמת נפש ושאני טס לחו"ל וחייב כבר לטפל בכל הבעיות וההבטחות שלא קויימו , לדבריו אמר שאני משקר ואני לא טס לחו"ל , אמר עוד "שאני משחק איתו משחקים...והוא גם ישחק את המשחק ..." פגע בי והעליב אותי !!!!! . מבקש את בירורכם בנושא באופו מייד וכן את חזרתכם אליי לטל' נייד שמספרו : 052********44 . תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלותו של הנציג ופיצוי . פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה