פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמינות החברה - איומי חיוב ציוד שכבר הוחזר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
השתלשלות האירועים :
בקשה וניתוק עצמו כולל החזרת כלל הציוד :
1.
02/07/13 - פקססתי פקס " בקשה לניתוק משירותי טלוויזיה חוט" בכתובת שפירא 66/8 אשקלון.
2.
04/07/13 - נציגת שירות לקוחות חוזרת ומתאם מולה ניתוק ל-14/07/13 בין השעות 17-19 בערב.
3.
בתאריך 14/07/13 - טכנאי בשם דקל מגיע בין השעות 17-19 מנתק ואוסף את כל הציוד. מבקש ממננו להשאיר לי את הטופס שאסף ציוד.
4.
בטופס שמשאיר לי רשום - מספר מנוי – 40378789, שם מתקין - דקל, קוד מתקין - קשה לקרוא שלוש ספרות -26V.. פק"ע - 77F U ו-478F
הטרדות, איומים על חיוב עבור ציוד שכבר הוחזר :
5.
לפני כחודש (01/10/13) מקבל שיחת טלפון מנציג חברת חוט שאומרת שעלי להחזיר ממיר דיגיטלי שלא החזרתי, הסברתי לנציג שהחזרתי את כל הציוד ביום ניתוק 14.07 וביקשתי ממנו לבדוק את העניין ולחזור אלי, אף אחד לא חזר אלי.
6.
בתאריך 05/11/13 - מקבל הודעת טלפון לנייד - "בהמשך לשיחתך עם נציגינו, נתבקשת להחזיר את הציוד שבראשותך למרכזי שירות HOT ויצרנו עימך קשר על מנת לאסוף את הציוד שבראשותך. אנא החזר את הציוד למרכזי שירות HOT תוך 7 ימי עבודה, במידה ולא יוחזר הציוד תחויב בשווי הציוד שבראשותך ".
7.
במקביל מקבל הודעות "מוזרות" ובקשתות להצטרף לHOT כגון " עדיין לא לקוח הוט ? הזדמנות נדירה ליהנות היום מטריפל מדהים במחיר מטורףףףף! לפרטים ולהצטרפות אלי 05*********48 אלי HOT .
8.
בתאריך 5/11/13 בשעה 14:08- מתקשר להוט ומדבר עם נציגה בשם נטיפה,
מסביר לה את הבעיה ומבקש שיחזרו אלי, אף אחד לא חוזר פרט לנציג שמתקשר ושואל אותי שאלות למה התנתקתי ומבקש ממני שוב להצטרף, עונה לו שפניתי בבעיה א' וחוזרים אלי בנושא הצטרפות שמעיד על חוסר תיאם בתוך החברה.
9.
בתאריך 07/11/13 בשעה 13:49 מתקשר שוב לחברה ועונה לי נציג בשם שאדי, מסביר לו את הבעיה והוא מבטיח שיחזרו אלי עוד היום ושולח מייל פנימי בתוך החברה להנהלות החשבונות, אף אחד לא חוזר אלי.
סיכום :
פונה כאן בסיוע להתמודד עם המטרד של חברת הוט ואיומים שחוזרים על חיוב בגין ציוד שלא הוחזר כאשר ציוד הוחזר!
חברה מובילה בשוק הטלוויזיה – תאום בתוך החברה, אמינות, סדר פתרון בעיות ?
תודה

מיכאל





עוגמת נפש סוג הנזק :
תביעה ייצוגית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה