פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה, ביזוי, איום נושא התלונה:
שדות רון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
כאשר השלט פסק מלתפקד הופניתי ע"י אתר הוט לתחנה הקרובה לאזור מגורי - דואר אור-יהודה. לאכזבתי התברר לי שסניף דואר זה כבר לא משרת את לקוחות הוט... מוקדנית בשם רואן שחזרה אלי כעבור מחצית היום מפניתי הפנתה אותי (עם מס' פניה) לעמדת הוט בקניון סביונים ביהוד, כשהגעתי נאמר לי ש"המערכת לא פועלת" (המחשב) הוצע לי לפנות לעמדת הוט בקניון ק. אונו. בהגיעי הודיעה לי נציגת התחנה כי לצערה אזלו ה'שלטים' מהדגם המבוקש, אך הוסיפה ברוב תושיה שבדואר ק. אונו אוכל למצוא את מבוקשי. כיתתתי רגלי לדואר כדי להיווכח שהוא סגור לרגל עיצומים... לקראת השעה 2100 חזר אלי מוקדן בשם אלי שמע את סיפור תלעותי ובתגובה הציע לי עוד מספר תחנות הוט בהם אוכל לחפש למחרת שלט לטלוויזיה... הודעתי לו שבמידה ובמהלך יום המחרת ולא תהיה בידיו אסמכתא שאמנם הגיע לביתי שליח החברה עם שלט הוא מתבקש (נדרש) לנתק אותי משרותי הכבלים של הוט לאלתר!
את השלט המבוקש חב' הוט לא הועילה לשלוח לי וגם לא אושרה/בוצעה בקשתי לניתוק... בתאריך 23.11.13 שלחתי לחב' הוט דרישה בדואר רשום לנתק אותי מ'כבליה' לאלתר! בתאריך 29.11.13 התקשרה אלי ופה 'מהמחלקה העיסקית' התעלמה מדרישתי לניתוק וניסתה לפתות אותי ב- 'חודשיים בחינם' לערוצים הצרפתיים וכד'... רק כשהודעתי לה שאני עובר ל'עידן' הודיעה לי יפה מהעיסקית כי עלי להחזיר את הממירים תוך 14 ימים. ולא יחוייב חשבוני גם בעלותם... השבתי שלאור נסיוני, איבדתי את האמון ב'תחנות' הוט וע"כ איני מוכן לחזור על מסע ההשפלה שנית וכי תועיל ותשלח שליח לקחת את הממירים. בתגובה לא כ"כ יפה, ניתקה יפה בפתאומיות את השיחה וכעבור פרק זמן קצר מאוד גם נותקו הכבלים...
תם פרק התעללות א' עדיין נותר לצפות בח-ן הקרוה (האחרון) שמא ביהירותה חסרת הגבולות חייבה אותי חב' הוט עבור הממירים התופסים מקום על מדפי כאבן שאין לה הופכין...
ביטול זמן, השפלה סוג הנזק :
שיפנו ללא דיחוי את הממירים מביתי ויעלמו מתודעתי... פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה