פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות ללא הפסקה< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
החל מחודש אוגוסט יש לנו אינספור תקלות עם חברת 'הוט'.
הכל התחיל כשעשו לנו ניוד ללא ידיעה מחברת הוט לחברת נטוויז'ן.
חזרנו בחזרה לחברת הוט, אך להם לקח כשבועיים לבוא להחזיר את הקו.
לאחר שבועיים הם הגיעו וטיפלו בקו אך גרמו לתקלה באינטרנט.
באותה תקופה להוט הייתה בעיה עם הטכנאים שלהם וכל הזמנת טכנאי לקחה בערך שבועיים.
מתוך כל הפעמים שנקבע טכנאי, פעמיים נקבע טכנאי שיבוא לטפל באינטרנט ופעמיים הוא בוטל ברגע האחרון.
לדוגמא: אם נקבע טכנאי בין השעות 13:00-15:00 אז רק בשעה 14:00 התקשרו לבטל ולקבוע מועד אחר לעוד שבועיים.
תקלות נוספות שהיו במהלך התקופה הן:
1.ביטול כל הקווים של הוט בבית.
2.פעמיים ביטול קו של בזק-שמחובר אליו לחצן מצוקה
3.שליחת אותו טכנאי 3 פעמים-כאשר כבר בפעם הראשונה הוא אמר שצריך מתקין ושהוא לא יכול לטפל בבעיה.
4.בזמן הניוד בחזרה להוט-שנעשה כבר באוגוסט. הם שכחו לעדכן בחזרה שספק השיחות שלנו לחו"ל הוא נטוויזן 013. וכך..במשך חודשיים הם גבו מאיתנו תשלום כפול לנטוויזן על שיחות לחו"ל בסך כולל של 348 ₪.
כשפניתי אליהם בבקשה שיחזירו את התשלום ויזכו אותנו-הם אמרו שהתשלום כבר עבר לחברת נטוויזן ושהם לא יכולים לעשות כלום בנידון.
יצרתי קשר עם חברת נטוויזן ולהם לא היה מושג במה מדובר.
דיברנו עם אינספור נציגי שירות במשך עשרות שעות של זמני המתנה.
דיברנו עם אינספור מנהלים שכל פעם הבטיחו הבטחות ולא קיימו.
כרגע אנחנו בלי קו של בזק-הווה אומר בלי לחצן מצוקה.
ועם חיוב על סך 348 ₪ שלא ברור מאיזה נותן שירות אנחנו צריכים לקבל אותם בחזרה.

די!!! נמאס!!!!
אם לא יפסיקו הבעיות והתקלות אני פונה לבית משפט לתביעות קטנות!
כספי ו סוג הנזק :
החזר כספי, פיצוי כספי וסוף לתקלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה