|
|
|
|
|
|
טיפול בתקלה מתמשכת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התאריך 19.11.2013 הזמנו טכנאי הוט לטיפול בתקלה ב 3 מכשירי טלויזיה והממירים שלהם, נקבע לנו ביקור לטכנאי ב 21.11.2013 יום ה בין 13-15 החל משעה 11 לפנ"הצ היינו בבית אך טכנאי לא בא. צילצנו להוט בשעה 14.45 ונאמר לנו שהטכנאי התקשר בשעה 13 ולא ענינו. שקר גדול !!! לא עזרו כל מחאתינו וכל בקשותינו לבוא לטפל בתקלה לא עזרו. דיברנו אם המחלקה הטכנית והם הבטיחו !!! לטפל בענין ולחזור אלינו. אף אחד לא חזר!! נקבע לנו תור חדש ליום שני 25.11.2013 בין השעות 13-15. 7 ימים ללא טלויזיה ! טיפול מערכת הטכנאים בהוט גרוע ביותר ולא ניתן לנו לדבר אם מחלקת הטכנאים שיגידו לנו מי הטכנאי שלא צילצל ב21.11.
|
ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
לזכותינו עבור 7 ימים ללא טלויזיה +עגמת נפש על השעות והעצבים שנגרמו לנו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|