|
|
|
|
|
|
מכירת חבילה שלא קיימת ע"י איש מכירות של הוט |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התנתקנו מחברת הוט בגלל עלויות. לאחר שבועיים איש מכירות של הוט (שהייתי רוצה לפרסם את שמו) עמל קשה להחזיר אותנו לחברה והציע חבילה הבאה: אינטרנט 100 מגה, חבילה טלוויזיה צרה של 20 ערוצים + 2 ערוצים נוספים לבחירה וטלפון 60 דקות. כל זה ב 190 שח וחודש ראשון חינם. אכן קבלנו חודש חינם וראינו שאנו ממשיכים לראות את כל הערוצים אז יצרנו קשר עם השירות. שם אמרו שאין כזה דבר ואמרו שהאיש מכירות יידבר אתנו. שלחנו את ההצעה שקבלנו בכתב למייל ממנו והוט אמרו שהם לא מכירים בהצעה זו ולא עומדים מאחורי הדברים של איש המכירות.
החלטנו הפעם להתנתק מהוט לאלתר ולשתף כמה שיותר אנשים בדרכי מרמה וחוסר כבוד ללקוחות בהם בוחרת הוט. זה לא רק עניין של מחיר זה עניין של חוסר אמון, שקר וחוסר כבוד בסיסי כלפי לקוחות.
|
גם |
סוג הנזק : |
תביעה ייצוגית נגד החברה וחרם חברתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|