פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום ,
לאחר פניתי להצטרפות להוט פנו אליי שני סוכנים והציעו לי מבצע
לטענת הסוכן אביחי המבצע שהציע הסוכן ליאור כבר לא קיים אך בגלל שהציע זאת טען כי יעדכן את המבצע הזה
בפועל קיבלתי חוזה במייל שונה לחלוטיין עם הפרשים במחיר ממה שסוכם
פניתי ב 21.11.13 ושוחחתי עם הילה מנהלת במח מכירות טענה כי תאזין לשיחות ותיצור עמי קשר
עד לתאריך ה 25.11.13 אף אחד לא פנה אליי בנושא
בתאריך ה 25.11.13 בשעה 8:44 שוחחתי עם מוחמד בדרישתי לשוחח עם מנהל טען כי עד השעה 12:00 מנהל יחזור אליי כמובן שאף אחד לא חזר
בשעה 12:05 בפניה שלי למוקד שוחחתי עם נציגה בשם איבה
שהתווכחה ועוד הקריאה לי דברים מהחוזה שכלל לא נאמרו בסיכום העסקה
כשהתעקשתי העבירה אותי למנהלת בשם רותי מצוות אתי וגם היא לא הבינה מה לא בסדר
ניסיתי להסביר לה אך נתקלתי באטימות
לבקשתי לשוחח עם מנהל בכיר יותר או מנהל של אביחי/ליאור העבירה אותי לנציגה במח מכירות שזו החליטה לנתק את השיחה ולא לחזור כלל
אבקש את עזרתכם בהתמודדות מול חברה זו
ובשירות הלקוי שקיבלתי כלקוחה חדשה !
לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו לקוחות וותיקים
תודה רבה,

שני
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה