פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה אזורית של שבועיים המשפיעה על לפחות שלושה בניינים וחוסר שירותיות מוחלט מצד החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
מתאריך ה12/11 שמתי לב לתקלה (יש סיכוי שהתקלה החלה אף לפני), האינטרנט הפסיק לעבוד והזמנתי טכנאי.
ביקרו בביתי מאז שני טכנאים והשלישי מהבוקר התקשר ואמר שאין צורך שיגיע מפני שזו תקלה אזורית ומטפלים בה. הסברתי לו שכבר שבועיים יש תקלה, הוא אמר נכון. אין מה לעשות.

שני הטכנאים שהגיעו אלי הודו שכשהגיעו קפצו אליהם מספר שכנים מבניינים סמוכים עם אותה תקלה. אי יכולת גלישה וגם בעיה בצפייה בטלוויזיה. נראה שהתקלה השפיע הן על האינטרנט והן על שידורי הטלוויזיה.

התקלה פתוחה וקיימת מה12/11 ונכון לעכשיו 26/11 היא לא טופלה כלל! אין אינטרנט. מהחברה אני זוכה ליחס משפיל, ניתוקי שיחות של נציגים, אי לקיחת אחריות וחוסר ברצון לפתור את התקלה. אף אחד לא מוכן לתת לי תשובה פשוטה, מתי התקלה תסתדר. אף נציג ואף לא מנהל חוזר אלי עם עדכון למצב התקלה וכו'.

מדי יום אני מבזבז אף מספר שעות על שיחות והסברים בכל פעם מחדש. שלוש פעמים השבוע נשארתי בבית והמתנתי לטכנאי. כשהגיע אמר שזו תקלה אזורית.

התקלה קיימת בארבעה בניינים לפחות בירקון 61, 63, 65 ו65א'. אני דורש שהתקלה תסתדר בהקדם (עוד היום).
כספי סוג הנזק :
פתרון תקלה וזיכוי לשנה גלישה חינם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה