פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מקבל את שירותי האינטרנט שלי מהוט (100 מגה) . בשבועיים האחרונים מהירות הגלישה היא כה נמוכה עד כי לא ניתן לגלוש כלל. העסק שלי תלוי באינטרנט ונסבו לי הפסדים כספיים עצומים בעטים פניתי שוב ושוב לשירות הלקוחות של הוט ונעניתי על ידי אנשי מיקור חוץ עם הבנה קטנה מאד בהיבט הטכני ואמפטיה קטנה עוד יותר כי מדובר בתקלה אזורית. אני קובל על כך ש: 1. קיים קושי רב להשיג אנשים טכניים בשירות הלקוחות. 2. השירות הניתן מזלזל ולקוני. 3. שבועיים של תקלה אזורית הינם מעבר למקובל. 4. נאמר לי כי איני זכאי לפיצוי כל עוד מדובר בתקלה אזורית. 5. והחשוב מכולם: הלקוח נתקל שוב ושוב במערכת ענקית המזלזלת בו ומעניקה לא תחושת אין אונים. מבקש לדעת עד מתי אשאר ללא אינטרנט בביתי.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה