|
|
|
|
|
|
זלזול מוחלט בלקוחות ממש ביזיון של שירות !!!! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
השנף 28, יבנה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מתחילה רק מאמצע התהליך.. בתחילת חודש אוקטובר יצרתי קשר להתחברות, העבירו אותי מאחד לשני והייתי בהמתנות במשך שעות ארוכות. רק לאחר שאני חזרתי פעם אחר פעם והתלוננתי שוב ושוב יצרו עימי קשר בסוף חודש אוקטובר אחמ"ש שטיפל בי ופתח לי הזמנה להתקנה שאמורה להתבצע היום. בשבוע שעבר התקשרתי לוודא ואכן נמסר לי שמצוין בפניהם שהיום תתבצע ההתקנה. היום יצרתי קשר והם ביטלו את ההתקנה בלי שום סיבה מוצדקת. מהבוקר אני מנסה לקבל תשובות אך ללא תשובות, אחמ"שית (ליאת) ששוחחה איתי אמרה שתחזור אליי תוך שעה, כמובן שלא חזרה, כאשר ניסיתי להשיג אותה ענה לי נציג בשם גלעד שמסר לי שהיא עסוקה ותחזור אליי , השעה 15:17 אף אחד לא חזר אליי ושירות ההתקנה אמור להתקיים היום בין השעות 16:00-19:00. יום עבודה שלם בוזוז לי שלא נדבר על התסכול משירות גרוע ומההבטחות שיחזרו בזמנים מסוימים והם לא חוזרים וזמני ההמתנה הלא הגיונים.
אני מזועזעת כל פעם מחדש מחברה שאמורה לספק לנו הצרכנים שירות וכך מתנהגים ומתנהלים עם לקוחות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|