|
|
|
|
|
|
אי עמידה בסיכומים ושרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח כבר 4 שנים וברשותי 3 ממירים , 2 HD ושלישי ישן מאוד
ביקשתי להחליפו ולשדרגו בממיר מקליט. נאמר לי שזה בתשלום בשרות הלקוחות בתאריך 3.12.13 אך בסיכום עם דרג גבוה יותר ניתן לי הממיר בחינם כולל התקנה. ההתקנה נקבעה ליום ה ב-13.00 אך המתקין הגיע עם ממיר רגיל. כשנאמר לו שזה לא מה שסוכם התקשר למוקד. נראה שאין כל תעוד כלל לשיחה שלי עם האחראי ונאמר שרק בעלות של 20 ₪ לחודש אקבל את מה שהובטח לי חינם. אינני מתכוון לערוך שיחה נוספת. אני מתכוון לעזוב ביום א את HOT בתקווה שאמצע שרות טוב יותר עבור כספי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מתקין עוד היום עם ממיר מקליט כמו שסוכם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|