|
|
|
|
|
|
תקלות חוזרות באינטרנט -ללא מענה החברה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש החלו תקלות חמורות לכל האזור .אנחנו משלמים עבור 100 מגה ואינטרנט לא שמיש -לא ניתן להעלות אפילו עמוד !!!!! ברוב שעות היום !!!!.לאחר פניה למוקד -למוקד אין אפשרות לספק פיתרון לבעיה וכעת החברה אמורה לשלוח טכנאי רשת / איש הנדסה לאזור שיפתור את התקלה האזורית ..ולמרות כל הפניות שלנו ולקוחות האזור אין הוט מטפלים בבעיה כראוי ..אנחנו מבקשים את כספי האינרנט חזרה !!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא הוט והחזר כספי של ספק תקשורת -ששולם על ידנו ולא מומש . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|