פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות באינטרנט -ללא מענה החברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש החלו תקלות חמורות לכל האזור .אנחנו משלמים עבור 100 מגה ואינטרנט לא שמיש -לא ניתן להעלות אפילו עמוד !!!!! ברוב שעות היום !!!!.לאחר פניה למוקד -למוקד אין אפשרות לספק פיתרון לבעיה וכעת החברה אמורה לשלוח טכנאי רשת / איש הנדסה לאזור שיפתור את התקלה האזורית ..ולמרות כל הפניות שלנו ולקוחות האזור אין הוט מטפלים בבעיה כראוי ..אנחנו מבקשים את כספי האינרנט חזרה !!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא הוט והחזר כספי של ספק תקשורת -ששולם על ידנו ולא מומש . פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה