|
|
|
|
|
|
התנהלות לא תקינה, סירוב לטפל בבעיה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 17 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
זו לא פעם ראשונה שיש בעיה בהתנהלותה של חברת הוט. ב17.11 נעלם לי אינטרנט. אני עובדת עם אינטרנט. התקשרתי לחברת הוט ונאמר לי שבעיה במודם ויש צורך בטכנאי, רק מה? יש להם טכנאים פנויים רק לתאריך 25.11. דבר הזוי לחלוטין, כנראה שאני צריכה להיות שבוע ללא אינטרנט, כי חברת הוט לא מצליחה לטפל באף בעיה, חוסכת על הטכנאים על חשבוני. אף מציג לא ניסה לעזור, וגם סירבו להעביר אותי להנהלה. מעניין אותי למה באופן קבוע מסרבים להעביר לקוחות להנהלה? האם העובדים מפחדים שיעלו על המחדלים שלהם. הבחור בשם מיכאל הבטיח לי שיפצו אותי על הנזק ויצרו איתי קשר, עד עצם היום הזה לא קיבלתי שום פיצוי. פשוט לא הולם. אני מקווה שהחל מהחודש הבא אפסיק את החברות בחברת הוט ואעבור לחברה נאותה יותר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|