|
|
|
|
|
|
טלפון מקולקל שנמצא כחלק מחבילה של טריפל הוט ואי הסכמה לתקנו. |
נושא התלונה: |
Konforty Sara |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי התקלקל לי קו הטלפון, כלומר שבק חיים.
לאחר 11 בלילה, ענה לי נציג שהעביר אותי לנציג אחר. הנציג השני טען שאני צריכה לתקן את הטלפון בעצמי ולשלם עבור התיקון, אמר שהוא נוסע הביתה ויעביר אותי לנציג שלישי. למעשה אף אחד לא היה על הקו. צלצלתי שוב לאחר כשעה וחצי ענה לי נציג נוסף שהיה חד משמעי: אני צריכה להזמין טכנאי פרטי בתשלום או לשלם לטכנאי שלהם על התיקון. כשרצו שאצטרף למבצע טריפל, צירפו לי את הטלפון והטלויזיה והמחשב בעיסקה אחת. מה שלא אמרו לי כשבהוט יש תקלה כלשהי אז כל שלושת המכשירים לא עובדים ביחד. וישנם קלקולים שכאלו אחת לעיתים קרובות מדי. וכעת התברר לי גם שאם הטלפון לא עובד הם לא אחראים עליו כי זה לא שייך למודם!!! אבל הם אלו שניתקו אותי מבזק וסידרו לי כך שהטלפון מצורף לטריפל ואני קשורה אליהם!!!!
כעת הם מתנערים וטוענים שהתשתית אצלי בבית אינה טובה והם לא אחראים עליה. אבל הרי ניתקו אותי מהתשתית של בזק וצירפו אותי אליהם אז איזו תשתית יש לי??? ......הם לא מוכנים להגיע אלא בתשלום בלבד!!!
שאלתי אותם: "למה אינכם מוכנים לתקן?"
"כי שינינו את התקנון" הם אומרים.
"מתי שיניתם?" שאלתי
"לא יודע" ... עונים לי
אמרתי להם "אם שיניתם לפני שהתחברתי הייתם צריכים לומר לי
אם שיניתם באמצע ההתקשרות זה חמור יותר כי על אחת כמה וכמה שהייתם צריכים ליידע אותי...."
דבר אל הקיר, הם בשלהם.
לא ייתכן שקודם הם משדלים אותך לעבור אליהם ואחר כך מתברר שהם עושים מה שבא להם!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון הטלפון, בינתיים אין לי קו טלפון בבית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|