פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום לאחר התנתקות נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יד חנה 201 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.8.2013 ביקשתי להתנתק מהוט החבילה כללה טלפון אינטרנט
תשתית וספק. התחברנו ל013 והחבילה החדשה כללה טלפון אינטרנט ספק ותשתית.אנו לא סמכנו על 013 שיודיעו ויצרנו קשר טלפוניעם החברה וביקשנו שינתקו אותנו מכל החבילה כאשר ניסו לשכנע אותנו לא להתנתק אמרנו שאנו כבר מחוברים ל013 לכן נוסף לכך התנתקנו דרך אתר נתק
לאחר שלא אספו את הציוד יצרנו שוב קשר וביקשנו לאסוף את הציוד והם טענו שאנו נחזיר ואכן החזרנו למחרת את הציוד .הוט המשיכו לגבות תשלום גם בספטמבר אוקטובר ונובמבר ונאלצנו לבקש מאישראכרט שלא יכבדו את התשלום. חשבנו שהסיפור הסתיים ואפילו לא דרשנו את תשלום עבור ספטמבר. היום התקשר בחור מהוט סרב למסור את שמו הציג את עצמו כמנהל המחלקה המשפטית ואיים שישלח אלינו את ההוצאה לפועל וביקש שנשלם עוד 127 ש"ח עבור אוקטובר ולא ,יגיעו ההוצאה לפועל ויבצעו עיקולים. ואני שואלת האם יתכן שחברה יכולה להרשות להפחיד אזרחים .?
כספי סוג הנזק :
אנו מוותרים על הגביה של ספטמבר ומבקשים בכל לשון של בקשה שיניחו לנו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה