פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת וחיוב גבוה נושא התלונה:
פיין סני שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
יום ראשון 22 דצמבר 2013

לכבוד : תלונות הציבור
"הוט" טלביזיה בכבלים


הנדון: סחבת מזה כחודשיים בנושא שינויי שם ותשלום גבוהה


אדון/גברת נכבדם שלום. שמי פיין *** ואני בנה של לקוחה ותיקה של "הוט" ואזרחית ותיקה , פיין *** המתגוררת בטירת כרמל רחוב שרת **/8 מספר לקוח 4578**50.
לפני כחודשיים הועלה מחיר המנוי מכ-320 ₪ ל-499 ₪ לאחר פניה למוקד השירות ובקשה לברר את פשר המחיר, נאמר כי זמן החבילה תם ויש לחדש . מאחר ואני עובד חברת החשמל , נתבקשה אימי לשלוח צילום של תעודת העובד שלי . בשלב זה ביקשתי מאימי להשאיר את המשך הטיפול בידיי .
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ושלחתי, על פי בקשת הנציג/ה את צילום תעודת העובד שלי עם מכתב בו אני מבקש להשיב את יתרת הסכום שנגבתה. מאחר ולא קיבלתי שום תגובה במשך מספר ימים, יצרתי קשר שוב. אך הפעם נאמר לי שיש רצון לעזור לי ונעשתה טעות ע"י הנציג/ה והיה חשוב להגיד לי למלא טופס לשינויי שם . נשלח אליי טופס לשינויי שם ולאחר מילויי הטופס נשלח למספר פקס כפי שנמסר . מאחר ושוב לא קיבלתי שום תגובה , לאחר מספר ימים יצרתי קשר שוב וביקשתי לדעת מדוע העניין כה מסובך. בינתיים מגיע חיוב נוסף אך הפעם גבוה יותר על סך של כ- 600 ₪ . ואז נאמר לי כי נעשתה טעות ולא הוסבר לי כי בכל פניה יש לרשום את מספר המנוי אחרת המכתב לא יגיע ולא יהיה ניתן לעשות כלום עם הפניה . ביקשתי לדעת האם לא ניתן לטפל בבקשה על פי תעודת זהות (הייתה מצורפת ) וכתובת ושם (שהיו מצורפים ) נאמר לי במפורש לא . שלחתי בקשה נוספת הפעם עם צילום תעודת העובד עם טופס שינויי שם ועם מספר לקוח .
לאחר מספר ימים של חוסר מענה , יצרתי קשר שוב עם שירות הלקוחות . הפעם נאמר לי כי נעשתה טעות ויש לשלוח צילום של תעודת הזהות של אימי עם ספח שמאשר כי אני אכן בנה . ניסיתי להסביר לנציגה כי ניתן בקלות וללא שום סיבוכים מיותרים אם רק תסתכל כי תעודת הזהות שלי ושל אימי כמעט זהים (אני 01248***/7 , אימי 01248***/1) וכן שם המשפחה זהה . אך זה לא הספיק . בלית ברירה שלחתי צילום של תעודת זהות וספח . הנציגה שהבטיחה כי הטיפול יעשה אצלה מאחר וטורטרתי רבות . מאחר ולא חזרה אליי מספר ימים, החלטתי להתקשר שוב . הנציגה שענתה אמרה כי הטיפול רשום כמטופל ע"י נציגה אחרת ורצויי להמשיך את הטיפול אצלה אחרת יש לפתוח פניה חדשה ועל פי דבריה הנציגה הייתה אמורה להתקשר אליי בסוף השבוע שחלף .
אבקש להדגיש שכל שיחת טלפון כרוכה בהמתנה ארוכה וניתוקים וסחבת זו נמשכת כבר כשלושה חודשים . אבקש להדגיש גם כי ביקשתי במכתבי במידה ו"סאגה" זו לא מסתיימת עד לחיוב הבא, אין לחדש את המנוי ולא לגבות תשלום נוסף. ואין לראות בסיום המנוי כהסכמה לחיובים הגבוהים ויש להשיב את יתרת התשלום כפי שהובטח ע"י הנציגים .
אני רואה בחומרה את צורת הטיפול הלקויה של חברת "הוט" וזאת מאחר וקיימות תלונות אין ספור של לקוחות . אני רואה בחומרה גם את העניין ש"הוט" הינה כמעט מונופול (מאחר וקיימות רק שתי חברות "הוט" ו "יס" )ועדיין לא נעשה דבר מה בטיפול ונקיטת סנקציות נגדה .


בתודה וכבוד רב


פיין ***(בשם פיין ***) מספר מנויי 457850
רחוב שרת **/8 טירת כרמל
טל' 0527****46
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה