פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע עסקה ללא קבלת אישור ושירות לקוחות מכפיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך שבין ה 18-19/12/2013 פנתה לסבתי בת ה 79 נציגה מטעם HOT ופירטה בפניה פירוט חבילות שכביכול קיים לה במנוי בהוט, היא הציעה לה חבילה חדשה. סבתי שאינה מבינה בדבר ביקשה ממנה לחשוב על כך ובמידה וזה יהיה רלוונטי לגביה תיצור קשר עם המוקד, מיד זו אמרה לה "אני לא נציגת שירות בהוט" סבתא שלי ביקשה לחשוב על הדברים ושיצרו איתה קשר ביום המחרת.
אני זו שמטפלת בדברים הללו בבית ולכן כתובת המייל שלי היא שמעודכנת במוקד ש"ל של הוט וביום שישי קיבלתי מייל בדבר עדכון חבילה, כשחייגתי לסבתא שלי לשאול מה עשתה הסבירה לי שהיא לא הסכימה לדבר.
מיד פניתי להוט למרות שהיה יום שישי בצהריים ואני שומרת שבת, דיברתי עם נציג שנתן לי מנהל, למנהל קראו ענן מצוות אהובה , אותו מנהל הבטיח שמחזיר לי את החבילה הקודמת רטרו אקטיבית כאילו כלום לא קרה ומעניק לי כפיצוי פיצה משפחתית עוד הוסיף ואמר שכל זה יקרה רק ביום ראשון כי כרגע אין מערכות.
מיותר לציין שביום ראשון שום דבר מהדברים שהובטחו לי לא קרה ומשצלצלתי ביום ראשון ענתה לי נציגה בשם מריאנה מצוות שמעון שלאחר 40 ד' המתנה העבירה אותי לתמיכה טכנית לנציגה בשם אוולין , צלצלתי שוב מהטלפון הבייתי (039****89) ענה לי בחור בשם עלי שזרק אותי חזרה לנתב שיחות , לאחר מכן חייגתי שוב ענה לי בחור בשם מוחמד מצוות רחלי שניתק לי את השיחה בפנים ולאחר מכן הגעתי לנציג אחר בשם מוחמד מצוות מוריה שנמצא איתי ברגעים אלו ממש בשיחה שלא נאמר בה כלום כבר 27 ד'
למרות ששיטחתי בפניו את כל טענותיי ואת כל התגלגלות הדברים והתנהלות הנציגים מולי מיום שישי הוא מסרב בתוקף לתת לי מנהל משתמש במילים "לא כל פעם שתרצי מנהל זה יהיה און לין" הסברתי לנציג שכרגע אני ממלא טופס תלונה במועצה לצרכנות וביקשתי שם של מנהל שדמסר לקחת את השיחה חרף הדברים און ליין , הלך להתייעץ שוב ומוסר כי יעקב מצוות אהובה (בכיר לטענתו) מסרב לקבל את השיחה (פניה בהוט 76275272)
חשוב לציין , גם אני בכירה במוקד ש"ל של חברה אחרת והדברים לפי מיטב ידיעתי אינם עולים בקנה אחד עם נהליי משרד התקשורת.

ברצוני להדגיש כי עצם הפניה דרך המועצה לצרכנות אינה מפרה את זכותי בעתיד לתבוע את חברת הוט בגין עגמת נפש והוצאות מיותרות שיגרמו לסבתי.

אני דורשת פיצוי בגין העסקה הלא כשרה שנעשה, פיצוי בגין עוגמת הנפש שגרמו לי הנציגים שלכם, פיצוי בגין בזבוז הזמן שנגרם לי ופיצוי בגין העלבון שגרמו לי הנציגים שלכם הן בניתוק השיחות והן בצורת הדיבור שלא הולמת שום אדם ובפרט לא נותן שירות

במידה ואגש לבית המשפט אתבע את הסכום שמתיר לי החוק עד 10,000 ש"ח בגין כל סעיף שצויין.

ניתן ליצור קשר אך ורק איתי לצורך התקשרות ו/או כל דבר אחר
רוני *** 0508****800
עוגמת נפש סוג הנזק :
10000 ש"ח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה