|
|
|
|
|
|
אי מענה , אי אספקת שירות ואי תיקון תקלות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה 12 יום שאין לי שידורי טלויזיה בכבלים וכל נסיונותי להשיג את חברת הוט בטלפון עלו בתוהו. לאחר "דגירה" על הקווים ועקשות בלתי פוסקת הצלחתי היום להשיגם ואז קבעו לי מועד לביקור טכנאי לעוד 9 ימים (!) . זוהי שערוריה של זלזול בלקוחות וחוצפה שרק חברה שקיבלה מונופול על שירותי טלויזיה בכבלים יכולה לנקוט בה. שירות ברמה של עולם שלישי מחברה שגובה מחירים מהיקרים בעולם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול רשיון החברה והעברתו לאחר - או פיטורי המנכ"ל והחזר כפסים ללקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|