פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשל אחרי כשל ועוד - כעת חוסר בשלטים תקינים מוביל לטרטור ..... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך החצי שנה האחרונה פניתי מספר רב של פעמים על כשלים שהיו במנוי כולל כשלים רבים של מנהלים והבטחות שיקריות , לגבי פניה שיש עכשיו הוא 2 שלטים לא עובדים כבר שבועיים ואין שירות נורמלי - הופנתי לדוכן בקניון ק.אונו להחלפת שלט ושהגיעתי נמסר לי שאין והם לא חוזרים ללקוחות ולקחתי מספר להתקשר ויום למחרת התקשרתי אך אין מענה ועוד יום והשגתי מישהו אך נאמר לי שהיו שלטים ונגמרו ושייבדקו ויחזירו אליי ולא חזרו ופניתי שוב ונאמר לי תפני לדואר ותוכלי לקבבל שם שלט עם מספר פניה אך כל זה נאמר לי אחרי שהדואר נסגר ולא בשיחה הקודמת , ואז מתקשרת להוט ופותחים לי מספר פניה ללא בדיקת איזה סוג שלט יש לי ואומרים לי לפנות לדואר למחרת ביום שיש ( למרות שאמורים לראות את הפניה בדואר רק לאחר יומיים ) וכל זה למרות שביקשתי שהם יבצעו בדיקה מול הדואר ונאמר שלו ניתן ושביקשתי מנהל אחרי מלחמה ארוכה נאמר לי שמנהל יחזור מחרובמחשבה שניתקתי את השיחה הנציגה קיללה אותי . יום למחרת פניתי לדואר בצהריים והפלא ופלא לא מופיעה המספר פניה ונאמר לי אם את רוצה תרכשי שלט - מה פתאום !!!! ומסע התלאות ממשיך ואז ביום ראשון אני מבקשת לפתוח פניה חדשה ומבוצע ושואלת מדוע מנהל לא חזר ונאמר לי שאכן מופיע במערכת שביקשתי מנהל אך לא פתחו שיחה ואני שוב מבקשת מנהל וחוזרתאליי מנהלת יום למחרת שאומרת לי שהיא לא מאמינה שעברתי כל כך הרבה כשלים ושאפנה לדואר ויטופל , אך אני מגיעה לדואר באור יהודה ב 17:00 ואין שלט ואין פניה ואני מהר נוסעת לקניון יהוד וגם שם אין שלט ואני מדבברת עם נציגה ששמה אותי בהמתנה המון זמן ובסוף מפנה אותי לקניון יהוד ושאמרתי שאני בחניה ואין להם שוב המתנה ולאחר התעקשות שלי שאני לא יורדת מהקו וזה לאחר שיחה של שעה ורבע שבזמן הזה מתקשרים אלי הביתה למרות שאני איתם על הקו ולא בבית ולבסוף מקבלת בכירה - יוליהשמאשרת לי שליח ללא תשלום ונאמר שזה מול הדוארולוקח 3 ימים אני מבקשת שיחזרו אליי בבוקר לשיחת ועידה ויתואם וזה עד 12 ואם התשובה היא שזה נשאר ליום ראשון שמנהל יחזור עד 12 ולאחר עוד שעה שיחה נסגר כמו שביקשתי והיום חוזרת אליי בכירה אחרת ספיר ( יוליה חולה )ואומרת שהתיאוםיהיה רק מחר ושלא ניתן לעשות שיחת ועידה ושכך הם עובדים ולא ניתן להתקשר ולתאם יותר מהר ולמרות ניסיונתיי שמבחינתי שיגיעו בשישי אך אני רוצה לדעת למתי תואם והתשובה שלילית וזה ממשיך ועדיין לא נסגר
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה