פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירוף לשירות אינטרנט כנגד רצון הלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 27/12/2013, סביב השעה 12:45 התקשרתי לחברת הוט לברר פרטים אודות שירות אינטרנט (רשת ביתית). ביצעתי 2 שיחות כשבמהלך 2 השיחות ציינתי שאייני מעוניינת בשירות זה ורק רוצה לברר אודותיו. כשעה וחצי מאוחר יותר נדהמתי לגלות מייל סיכום עסקה (שהגיע 15 ד' לאחר סגירת מוקדי השירות) וזאת (שוב) לאחר שבמהלך השיחות, לפחות 4 פעמים גם בתחילה וגם בסוף השיחה נאמר לנציג במפורש שאינני מעוניינת לרכוש שירות זה! פשוט אין מילים לתאר את החוצפה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה