פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
51:33דק' על מה?< נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני סטודנט, מס' מנוי 6****758. היום בתאריך 28/12/2013 בשעה 19:08 לאחר האבקות ממושכת עם הממיר בניסיון להחליף לכתוביות באנגלית החלטתי להתקשר לשירות הלקוחות על מנת שייסיעו לי.
כעבור 20דק' של המתנה ענה לי נציג. מספר הפניה שלי הינו 76****34. לאחר ששטחתי בפניו את רצוני להחליף באחד מערוצי הסרטים ,את הכתוביות לאנגלית , עברתי להמתנה. הנציג עשה את מירב מאמציו לעזור לי אך לאחר שהעביר אותי 3 פעמים להמתנה החליט שהוא מעוניין לרדת לעומקה של הבעיה ולצורך כך לקח את מספר הנייד שלי וביקש לחזור אליי. אני סרבתי, הנציג הסביר לי כי יכול להיות שהשלט שלי תקול, אני בתגובה עניתי לו שלא יכול להיות מכיוון שהממיר מגיב ללחיצות, הנציג הפציר בי לנסות שלט אחר ולאחר שהתעקשתי מעט בטענה כי אינני מעוניין להשחית את זמני לריק ,ויתרתי. כמובן שגם השלט השני לא עמד במשימה. הפתרון הבא של הנציג היה להזמין לי טכנאי, סירבתי וטענתי שבשביל פעולה פשוטה שכזו אני לא רואה סיבה להיתקע בבית בין 3-4 שעות ולחכות לטכנאי ביום מן הימים. הנציג הפציר בי ואמר שכנראה שיש תקלה בממיר. בקשתי ממנו להתייעץ עם מנהל לפני שהוא תוקע אותי בבית בהמתנה לטכנאי וכך הוא עשה. לאחר שעברתי להמתנה בפעם ה-4 וכעבור 47דק' , מתחילת התקשרותי ,חזר אליי הנציג ובשורות בפיו.
"לא ניתן להגדיר כתוביות באנגלית אצלנו "הוא אמר, אם כך הוא הדבר שאלתי אז תחזיר לי שעה מהחיים שלי חשבתי בלב ולנציג הפנתי את השאלה "אז מה אני עושה איתך על הקו 50דק' לעזאזל?". הנציג הסביר לי שבפעמים הראשונות כאשר העביר אותי להמתנה, הוא נועץ במומחה אשר הסביר לו מה עליו לעשות, בעוד שהוועצותו האחרונה והרביעית מבחניתי הייתה עם מנהל אשר שהאיר את עיניו בתובנה הנעלה הזו.
החמאתי לנציג על מיקצועיותו. החמאתי למומחה על מומחיותו ואיחלתי לנציג שבוע טוב.
היו עוד כמה פעולות של ניתוק הממיר ועדכוני מערכת שהנציג ביצע אך לסיכום 51:33דק' , איזה 4 המתנות וחרס בידי.
שבוע טוב שיהיה לכם הוט.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה