פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
3 חודשים בלי שחזרו אליי לגבי התלונה שהגשתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני סטודנט, מס' מנוי 61107758. בתאריך 06/10/2013 בשעות הבוקר הגיע טכנאי בשם מיכאל להתקין לי את הממירים והמודם שהזמנתי.
לא אכביר במילים רק אציין שהטכנאי החליט לבצע לי דקורציה חדשה בבית מכיוון שהתעצל להעביר חיווטים חדשים. הסברתי לטכנאי שהדבר אינו מקובל עליי והוא בתגובה אמר שהוא רק בודק אם הציוד עובד ואחר כך הוא יחזיר הכל למקום.
באמצע "ההתקנה" הוא הוציא דף צהוב עם לוגו של הוט והתחיל לשאול כל מיני פרטים. שאלתי אותו לצורך מה והוא החליט להתבדח ואמר שהוא מחייב אותי בהרבה כסף, משעשע? אז הבדיחה על חשבונכם "הוט".
הוא ביקש ממני לחתום על המסמך בעל עמ' 1 כתורתו "פקודת עבודה לביצוע פעולות בבית הלקוח", התחלתי לקרוא את הדף ולאחר שהטכנאי הבחין כי אני מתכוון לקרוא לפני שאני חותם התחיל לכעוס עליי. "זאת פעם ראשונה שאני שמשהו קורא את השטויות האלה" ו "תחתום כבר זה סך הכל מסמך סטנדרטי" הוא אמר.
התנהלותו של הטכנאי לא נשא חן בעייני מההתחלה, לכן החלטתי להמשיך לקרוא, הפנתי אליו מספר שאלות בסיסיות לגבי הצהרתו במסמך על ההתקנות שהוא ביצע. הטכנאי התחיל למרוח אותי במושגים טכניים אשר לא קשורים למציאות, הנהנתי בראשי והמשכתי לשאול אותו על הצהרותיו האחרות במסמך והוא המשיך בשלו.
הדירה אליה נכנסתי הייתה שייכת ל-3 סטודנטיות אשר היה להן הוט ולכן התשתית הייתה קיימת, יתרה מכך בעברי סיימתי תואר הנדסאי אלקטרוניקה ומחשבים ולכן המושגים הטכניים לא היו זרים לי. הטכנאי לא ידע זאת ולכן הרשה לעצמו להמשיך ולחרטט.
לאחר השאלה השלישית שהעזתי להפנות אליו הוא התעצבן, זרק את הדף על השולחן, מלמל "לא צריך ,אל תחתום" ועזב את הבית בלי לסיים את העבודה.

כך התחילה מערכת היחסים שלי אתכם הוט, אני לקוח חדש ושיטות חרטטנות ישנות. המשמעות של עזיבת הטכנאי כמובן גוררת שוב להתקשר לחברה, שוב להמתין על הקו, שוב להמתין בבית ושוב להתעצבן מחדש.
לסיכום אשתדל לתאר את הטבלה אותה ביצע הטכנאי עם תוספת קטנה ממני:

כללי
התקנת שקע :RF הזמנת לקוח -3. בוצע -1. בוצע באמת -0.
טלוויזיה
התקנה דיגיטלית: הזמנת לקוח -2. בוצע -2. בוצע באמת -0.
טלפון
התקנת טלפון: הזמנת לקוח -1. בוצע -1. בוצע באמת -0.
דקורציה של הבית
ארגון מחדש של סלון: הזמנת לקוח -0. בוצע -2. בוצע באמת -2.

אז למה הבדיחה על חשבונכם? כי אתם משלמים לו! אני רק בזבזתי את זמני.
אשמח לשמוע את דעתכם, אחריי הכל תלונה בטלפון השארתי לפני 3 חודשים ועדיין לא חזרו אליי.
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה