|
|
|
|
|
|
אי יכולת להתנתק מחבילת שירות בתשלום |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בעת שימוש בVOD של הוט הופיעה מודעה שניתן לבצע מנוי חודשי לסרטי האוזן השלישית ושניתן יהיה להתנתק דרך ערוץ 400. לאחר ההצטרפות, לא היינו מעוניינים בשירות אך דרך ערוץ 400 לא היתה אפשרות להתנתק. במשך יומיים אני מחכה 40 דקות על הקו בתקוה ששירות הלקוחות יענה על מנת שאוכל להתנתק, אך כמובן ללא מענה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
התנתקות מהחבילה המוצעת. בנוסף, עמידה בהתחייבות שניתן להתנתק דרך ערוץ 400 כפי שהתחייבו במודעה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|