|
|
|
|
|
|
המתנה ארוכה ארוכה לשירות |
נושא התלונה: |
הרץ יצחק ויהודית |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/01/14 צלצלתי עקב תקלה בהפעלת הממיר, המתנתי 3 פעמים ועדין אני ממתינה כשעתיים ויותר ומרוב המתנה הטלפון של הבית שווק נגמרה לו הבטרייה . והדבר נראה מוגזם ביותר זה לא שירות שחברה כהוט צריכה לתת. עקב כך החלטתי להתנתק מהוט,למרות שיש לנו את הטריפל של הוט בין הראשונים שעשו .. לפני כשלושה שבועות התחברנו לצערי אני ובעלי גם להוט מוביל ואני חושבת שגם שם נאלץ להתנתק. אבקש ליצור עימנו בהקדם קשר
|
בנוסף עוגמת נפש גדולה |
סוג הנזק : |
לשפר שירות בהקדם זו חוצפה שאני לא רגילה לקבל בשום מקום ובשום חברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|