פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי לא הגיע למרות שנקבע טלפונית ונשלחה הודעת SMS מהוט להגעת הטכנאי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:

בתאריך 9.1.14 התקשרתי לחברת הוט להודיע על ניתוקים רבים מהאינטרנט וכן בטלויזיה.
נציגת השרות לקוחות מסרה שרואה שהמודם לא תקין ותיאמה עבורנו הגעת טכנאי ליום א' – 12.1.14 בין השעות 15.00 ל- 17.00. קיבלתי לנייד SMS "לבקשתך תואם טכנאיHOT ב- 12.1.14 בין 15.00 ל- 17.00" עוד נכתב כי במידה ולא ימצא בוגר בדירה או לא תימצא תקלה – נחוייב בעלות ביקור הטכנאי.
אתמול – 12.1.14 יום א', יצאתי שעתיים מוקדם מהעבודה, המתנתי לטכנאי עד השעה 20.30 תוך שאני מתקשרת מס' פעמים לשרות לקוחות וממתינה על הקו חצי שעה עד שהשיחה התנתקה מאליה, מס' פעמים.
טכנאי לא הגיע אלי ואיש לא טרח לידע אותנו על כך.
יש ברשותי צילום מסך של הטלפון שמוכיח שהתקשרתי להוט מס' פעמים ואף השארתי את הפרטים כדי שיחזרו אלי ובכל פעם השיחה התנתקה אחרי חצי שעה של המתנה.
מיותר לציין כי חשתי כשבויה ללא יכולת לעזוב את ביתי לעיסוקים לא פחות חשובים.
אני ומשפחתי רואים בכך זילות בנו כלקוחות ותיקים של החברה.
התקלה כמובן לא תוקנה.
בזבזתי זמן יקר.
הפסדתי שעות עבודה יקרות והתקלה עדיין נמשכת, כן בטלויזיה והן באינטרנט.
ידוע לנו חוק הטכנאים שקובע כי"
ביטול מועד ביקור טכנאי ע"י נותן השירות יכול להתבצע עד השעה 20:00 בערב קודם למועד שתואם ובתנאי שהמועד החדש יהיה בגבולות הזמן הקבוע בתקנות לתיקון המוצר.
בתיקון זה נקבעה זכותו של הצרכן לפיצוי בסך 300 ₪ ללא הוכחת נזק במקרים בהם איחר הטכנאי להגיע לבית הצרכן לשם תיקון המוצר ביותר משעתים מעבר לזמן ההמתנה הקבוע בחוק (סה"כ 4 שעות מהמועד המדויק שנקבע) ולפיצוי בסך של 600 ₪ אם איחר הטכנאי בלמעלה מ – 3 שעות מזמן ההמתנה.
נותן השירות רשאי להציע פיצוי בשווה כסף, בטובין או בשירותים לצרכן, אולם הדבר נתון לבחירת הצרכן ובהסכמתו בלבד.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על פי חוק הטכנאים. פיצוי כספי על התקופה שבה השרות שנרכש לא עובד. תאום מידי של הגעת טכנאי לתיקון התקלות. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה