|
|
|
|
|
|
ניתוק ערוצי טלויזיה שנימצאים בהסכם התקשרות עם חברת הוט. |
נושא התלונה: |
שוורץ אאורל |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה עברתי מחברת יס לחברת הוט. בהסכם ההתקשרות קיבלתי חבילה בסיסית + ערוצי פרימיום + שני ערוצים זרים, מאז כל חודשיים בערך מנתקים לנו את ערוצי הפרימיום + הערוצים הזרים ללא כל סיבה וללא התראה מוקדמת. לאחר התקשרות עם שרות לקוחות ושליחת פקס של הסכם ההתקשרות מחזירים את הערוצים לפעילות ללא כל הסבר.בתאריך 13/01/2014 גילתי בשעות הערב ששוב נותקתי , היום יצרתי קשר בסביבות שעה 15:00 עם שרות לקוחות המוקדנית ענתה לי
שהיא לא יודעת מה הבעיה ותחזור אלי עד שעה 19:00 עם תשובה עכשיו בעת שאני כותב לכם השעה היא 20:40 ועדיין אין תשובה וערוצי הטלויה לא חזרו. במידה ולא יצרו איתי קשר וכמובן לא יחזירו את ערוצי הטלויזיה בחזרה אני אשמח לעבור למתחרים . כמו כן אני מבקש לקבל זיכוי בכל התקופות שהערוצים היו מנותקים.
בתודה מראש
אאורל *****
טל: 08-610***63
052-27***75
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|