פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק ערוצי טלויזיה שנימצאים בהסכם התקשרות עם חברת הוט. נושא התלונה:
שוורץ אאורל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה עברתי מחברת יס לחברת הוט. בהסכם ההתקשרות קיבלתי חבילה בסיסית + ערוצי פרימיום + שני ערוצים זרים, מאז כל חודשיים בערך מנתקים לנו את ערוצי הפרימיום + הערוצים הזרים ללא כל סיבה וללא התראה מוקדמת. לאחר התקשרות עם שרות לקוחות ושליחת פקס של הסכם ההתקשרות מחזירים את הערוצים לפעילות ללא כל הסבר.בתאריך 13/01/2014 גילתי בשעות הערב ששוב נותקתי , היום יצרתי קשר בסביבות שעה 15:00 עם שרות לקוחות המוקדנית ענתה לי
שהיא לא יודעת מה הבעיה ותחזור אלי עד שעה 19:00 עם תשובה עכשיו בעת שאני כותב לכם השעה היא 20:40 ועדיין אין תשובה וערוצי הטלויה לא חזרו. במידה ולא יצרו איתי קשר וכמובן לא יחזירו את ערוצי הטלויזיה בחזרה אני אשמח לעבור למתחרים . כמו כן אני מבקש לקבל זיכוי בכל התקופות שהערוצים היו מנותקים.

בתודה מראש
אאורל *****
טל: 08-610***63
052-27***75

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה