פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שנבדקת 4ימים ללא התערבות מנהל. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אתחיל בבעיה של שינוי שם.לאחר ששלחתי לבקשתם
פקס כבר עברו חודשים.התשובה ניסן להשיג אותך.מוזר כי כנותנת שירות מחפשת לקוח עד למציאתו.
בעיה שניה הזמנתי התקנה של ממיר מקליט.בשיחה עם הנציג סוכם על 100 שח.כשהגיע הנציג אמר שבא להתקין בסלון ובחדר.לפי הבנתי ללא עלות נוספת.מלבד 10שח לכל חודש על כל ממיר.במעמד ההתקנה ביקשתי שיברר כמה עולה התקנה לחדרים הנוספיםש.כששמעתי את הסכום ויתרתי מיד.אנני יודעת מהיכן חוסר
ההבנה נבע.לסיכומן של עיניין חויבתי ב300שח.פניתי למרכז שירות.4ימים של עוגמת נפש.הבטחות של נחזור אליך.וכלום.בחרתי לעזוב אותם מפאת עוגמת הנפש.כי הוראת הקבע לא תכובד.ומין הסתם אשלם עמלה על החזרת הןראת הקבע.וזה לאחר שביקשתי בכל לשון של בקשה שלא לחייב מעבר.אפילו ביקשתי להשאיר את הממיר הנוסף בעלות של 100שח ושירד בחודש הבא.אבל אוזניים ערלותהכבר אמרתי?אין מנהל אחד שיענה לבעיה שלי.הפקידים חסרי אונים וללא תשובות.לגביהם אין לי שמץ של תלונה.אם זה השירות וההנהלה בושו בעצמכם.אשמח לתגובה הוגנת.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה