פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממתינה מעל שבוע שיחזור אלי נציג גבייה/ניתוקtomer.< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
פעם שלישית רק השבוע הזה (!!!) שאני מתקשרת על מנת להתנתק וכלפעם אני מקבלת נציג עקשן אחר שאומר לי שיחזרו אלי תוך יום או יומיים, הימים האלו חלפו ואז אני מתקשרת שוב. שוב אומרים יום יומיים יחזרו אליך,אני ממתינה, זה לא קורה ואז אני מתקשרת שוב.
ברגעים אלו ממש אני נמצאת כבר 30 דקות עם נציגה בשם אורה, מבקשת מנהל והיא שמה אותי על המתנה מאוד ארוכה (שוב, על חשבוני) וחוזרת אלי "העברתי את הפנייה שלך, יחזרו אליך תוך ..". אז אני אומרת לה -אני רוצה עכשיו, "און ליין" אז היא עונה לי "מה זה און ליין?"
לא!!!!!! אני דורשת מנהל עכשיו!
אחרי 40 דקות קיבלתי מנהלת מחלקת שירות לקוחות (גם לא היה נשמע לי מאוד אמין) והיא נתנה לי מענה , שלמתי חוב אך שוב- יחזרו אליך לניתוק תוך 2 ימי עסקים... אוי
המצב הנפשי שהם גרמו לי להיות בו, עוד שנייה והתמוטטתי מדום לב (וממש לא באופן מטאפורי לצערי).

אם יש כאן מישהו בפורום שמוכן להתאגד ולהגיש תלונה ייצוגית מול השירות המאוד עגום של החברה, בזבוז ימי עבודה על טלפונים, אי נעימות מהבוס והמעסיק כי אין ברירה וזה נעשה על חשבון שעות העבודה, חשבון טלפון מנופח כי ההמתנה מאוד ארוכה, עצבים, כאבי גרון משיחות ארוכות עם נציגים עקשנים שלא נותנים לך מנהל.
אני חושבת שמגיע לי פיצוי על הנזק הנפשי והפיזי של כאב גרון מאוד מורגש כרגע.
אני מתוסכלת ועצבנית!
אם מישהו עבר חוויה דומה אני יותר מאשמח לתבוע את החברה.

תודה רבה על עזרתכם
אדוה
כל הדברים שהוצעו ברשימה, כספי, עלבון, עוגמת נפש... סוג הנזק :
לעמוד במילה שלהם ולתת ללקוח מנהל אם הוא מתחנן מעל 30 דקות על הקו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה