פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ורמיסה של החוק ע"י חברת הוט כבלים נושא התלונה:
ממן ציון שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 12/1/14 בקשתי לקבל שרות עבור ממיר מקליט של חברת הוט, נציג השרות סרב לטפל בטענה כי איני בבית, לא עזרו כל ההסברים כי הממיר אינו נדלק ומה הטעם שאהיה בבית, הנציג סרב לטפל כמו כן סרב לתאם טכנאי, עוד באותו היום שלחתי בקשת ניתוק, רק בתאריך 20/1/14 התקשרה אלי נציגת שרות, הנציגה הבטיחה טיפול מיידי בתקלה וכן חבילת הטבות כמו הגדלת מהירות באינטרנט, כל הערוצים פתוחים למשך 3 חודשים ועוד, הנציגה תאמה טכנאי ליום 21/1/14 בין השעות 15:00-17:00, המתנתי בבית בשעות האמורות ואף טכנאי לא הגיע!! רק בשעה 18:15 התקשרו להודיע על איחור בהגעת הטכנאי, מאז אני מנסה לשוחח עם נציג הוט בנושא ללא הצלחה, ההטבות לא עודכנו, הנציגה שהבטיחה לוודא שביעות רצון נעלמה, דרשתי מייל עם ההטבות שהובטחו כמובן שלא נשלח, עד לתאריך זה הממיר אינו תקין והתשלום עליו מחויב מידי חודש, מידי יום אני מנסה לקבל שירות, לאחר המתנה ארוכה ומייסרת השיחה מתנתקת ללא סיבה, בקיצור, התעללות לשמה.
אבקש את עזרתכם מול חברת הוט.
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה