זלזול ורמיסה של החוק ע"י חברת הוט כבלים |
נושא התלונה: |
ממן ציון |
שם/כינוי: |
יום שני 13 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 12/1/14 בקשתי לקבל שרות עבור ממיר מקליט של חברת הוט, נציג השרות סרב לטפל בטענה כי איני בבית, לא עזרו כל ההסברים כי הממיר אינו נדלק ומה הטעם שאהיה בבית, הנציג סרב לטפל כמו כן סרב לתאם טכנאי, עוד באותו היום שלחתי בקשת ניתוק, רק בתאריך 20/1/14 התקשרה אלי נציגת שרות, הנציגה הבטיחה טיפול מיידי בתקלה וכן חבילת הטבות כמו הגדלת מהירות באינטרנט, כל הערוצים פתוחים למשך 3 חודשים ועוד, הנציגה תאמה טכנאי ליום 21/1/14 בין השעות 15:00-17:00, המתנתי בבית בשעות האמורות ואף טכנאי לא הגיע!! רק בשעה 18:15 התקשרו להודיע על איחור בהגעת הטכנאי, מאז אני מנסה לשוחח עם נציג הוט בנושא ללא הצלחה, ההטבות לא עודכנו, הנציגה שהבטיחה לוודא שביעות רצון נעלמה, דרשתי מייל עם ההטבות שהובטחו כמובן שלא נשלח, עד לתאריך זה הממיר אינו תקין והתשלום עליו מחויב מידי חודש, מידי יום אני מנסה לקבל שירות, לאחר המתנה ארוכה ומייסרת השיחה מתנתקת ללא סיבה, בקיצור, התעללות לשמה.
אבקש את עזרתכם מול חברת הוט.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|