פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתר ועוד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב! אני מעוניינת להתלונן על חברת הוט. בנובמבר 2013 התקשרתי לחברת הוט כדאי לקבל מהם תשתית לאינטרנת. הבחורה מהמכירות הציעה להתחבר גם לכלבים והסבירה זאת בכך שאם אני אתחבר גם לכלבים ואקח חבילה קומפקט אני אשלם על הכל ביחד עם תשתית וממיר והתקנה 200 שק לחודש. היא גם הוסיפה שאם אני ארצה להיתנתק אפילו כבר לאחר מחודש - אין שום בעיה, בכל זאת אני אשלם פחות - רק 200 שח על כל חודש.
לאחר מכן התקשרה אליי בתאל אלימלך ממכירות ממספר נייד שלה. היא גם אמרה שאשלם על הכל 200 שח וקבענו איתה יום להגעה מתקין. המתקין לא הגיע. התקשרתי לבתאל - היא אמרה שזאת טעות בשירות לקוחות הם ביטלו את הפגישה וקבעו מועד חדש. אף אחד לא התקשר ולא הודיע לי על כך. אמרתי שאני לא רוצה להמשיך לעבוד איתם ומבטלת את הכל. אבל בתאל ביקשה ממני לקבוע מועד חדש, הבטיחה שהפעם בטוח הוא יגיע וגם תתן ערוצים במתנה. הסכמתי. המתקין שוב לא הגיע.. יש לי אסמסים של בתאל שברור מהם שהוא לא הגיע - לא הודיע לי - וגם היא והמנהל שלה בעצמם לא ידעו איפה הוא ומה קרה איתו. יום אחרי שהוא היה צריך להגיע, בתאל אמרה שהייתה תעונת דרכים, בגלל זה הוא לא הגיע. אמרתי שאני מצטערת, אבל לא הלכתי לעבודה וביטלתי את הפגישות והפסדתי כסף. וזה ממש לא מתאים לי ואני לא רוצה לעבוד איתם. אז התקשר אליי מנהל מכירות ואמר שמגיע לי 600 שח בכל זאת - אפילו אם אני מחליטה שלא רוצה להמשיך בגלל שהתקין לא הגיע ולא הודיע. לפני שהוא אמר לי את זה לא ידעתי על החוק כזה. התקשרתי לבתאל שאלתי אותה על 600 שח - היא גם אמרה שמגיע לי וביקשה שבכל זאת נקבע את המועד החדש. הציעה לי בנוסף חבילה רוסית 100% במתנה בחינם ועוד שני ארוצים בנוסף וגם שאקבל 600 שח בתוך שבועיים.
1. 600 שח לא קיבלתי, לאחר מכן היא אמרה שאני פשוט אקבל את השירות 3 חודשים חינם.
2. אני משלמת על חבילה 100% רוסי 50 שח, למרות שבתאל הבטיחה שזאת מתנה. ניסיתי לדבר עם שירות לקוחות: פעם ראשונה בחורה אמרה שאני צודקת - מגיע לי כסף והם בטעות ניסו להוריד לי כסף מהחשבון. אבל שוב קיבלתי אסמס שיש לי חוב.
התקשרתי שוב, אמרו לי בשירות לקוחות ששום דבר שם לא רשום על 600, רשום רק חוב שלי. ביקשתי להתנתק, אמרו שייחזרו בתוך יומיים - אף אחד לא חזר. התקשרתי שוב, שוב אמרו שייחזרו אליי תוך יומיים, אך הפעם ביקשתי את המנהל. דיברתי בטלפון עם מנהל של שירות לקוחות בשם בטר - הוא דיבר איתי בצורה מאוד לא יפה, אמר שהוא לא אחראי אל כך שאחד מהעובדים אמר ולא מגיע לי שום דבר. וגם זה עניין של החברה להעוניש או לא את העובדים שמשקרים ללקוחות.
כספי סוג הנזק :
600 שח לפי החוק, החזר של יתר החיוב, וניתוק לגמרה מהשירות של חברה הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה