פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה בלתי פוסקת של נציגים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
מתקשר אלי נציג של הוט ואומר לי היות שאני מחובר לאינטרנט וסלולר שלהם אז הם יכולים לתת לי מבצע טריפל מוזל. אני עונה בנימוס שאני לא מעוניין כי אין לי טלוויזיה ואנחנו מסיימים את השיחה.

אבל מה? הנציגים שלהם ככל הנראה לא מוכנים לקבל "לא" כתשובה. מאז (יותר מחודש) אני לא מפסיק לקבל טלפונים לפעמים אפילו 3-4 פעמים ביום והמצב נהיה בלתי נסבל.

שלחתי תלונה דרך האתר של HOT לשירות הלקוחות שלהם בדרישה להפסיק עם ההטרדה הזאת. חוזרת אלי נציגה מנומסת ואומרת שהיא מבטיחה להוציא אותי מהרשימות שלהם ושואלת על הדרך אם להוצא אותי גם מ-SMS-ים אמרתי בשמחה והודתי לה על הפנייה.

רק שזה החזיק שבוע בלבד.
*שוב* חזרו ההטרדות בטלפון. הפעם שאני צורח עליהם שיעזבו אותי במנוחה ושאין לי טלוויזיה בכלל, מציע לי הנציג שאני לא אתעצבן ובו נעמיד פנים שיש לי טלוויזיה בשביל כמה חודשים של הוזלה...

רק למידה שמשהו אחר קורא את זה, תרשו לי להסביר שמדובר פה בהונאה מטורפת שלא רק שהיא מטופשת ולא משתלמת אלא גם אוטומטית תגרור לי חיובים של אגרת טלוויזיה.

לעניינו, אמרתי לאותו נציג את דעתי עליו וטרקתי לו את הטלפון. הוא ניסה להתקשר אלי עוד פעמיים באותו היום עד שפשוט סגרתי את הטלפון לחלוטין מרוב עצבים.

שוב שלחתי תלונה דרך האתר של הוט ודרשתי ניתוק במיידי.
לא כי היו לי בעיות עם המחיר
לא כי היו לי בעיות עם השירות
אלא רק מפני ההטרדה המעצבנת והבלתי נסבלת הזו.

לפני כשעה בערך התקשרה אלי נציגה והודיעה לי שהיא ממש מתנצלת ושבאמת אין צורך להתנתק ושהיא תרשום בתיק שלי לא להתקשר אלי עם מבצעים בכלל. אמרתי לה תודה.


לא עברה חצי שעה... ושוב קיבלתי טלפון עם הצעה לטריפל.


מה זה צריך להיות?!? חוצפה שאין כקדמותה.
תעזבו אותי בשקט למי אני צריך להתחנן שיוציאו אותי אחת ולתמיד מהרשימות המחורבנות שלכם?
עוגמת נפש סוג הנזק :
תעזבו אותי כבר לא יכול לסבול אתכם לעוד דקה אחת. נתקו אותי במיידי ההבטחות שלכם שלא יטרידו אותי לא שוות כלום. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה