|
|
|
|
|
|
שינוי חבילה ללא התראה. |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היום 27.02.2014 התברר לי לאחר עיון בדפי חשבון של חברת האשראי
שמחירי חבילת הטריפל התייקרה ללא קבלת שום הודעה.
לאחר שהתקשרתי עם נציג השרות הוא אמר לי שהחבילה שלי הסתיימה
באוקטובר 2013 והמחיר עלה ללא סיכום איתי. כידוע לי חוקק חוק בכנסת שעל החברה שנותנת שרות מחויבת להודיע ללקוח על שינוי כלשהו בשרות.הנציג סיפר לי תחילה ששלחו לי מייל כשעמדתי על כך שלא קיבלתי מייל הוא שינה את הגירסא ששלחו מיסרון. גם מיסרון לא קיבלתי יש לי לי את כל המסרונים על הנייד כך שלא יכולים לספא לי סיפורים.
אני מבקש לקבל החזר על כספים שנמשכו ללא ידיעתי.
אני שכולם עובדים על שיטת "מצליח". אני לא אותר ותמיד אפשר לברה אחרת ולתבוע בתביעות קטנות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור,HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|