פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי לאחר תאום מראש נושא התלונה:
גורן יעקב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 19.2.14 תואם עבורי טכנאי שאמור היה להגיע בין השעות 13:00-15:00.
כמובן שנאלצתי לעזוב את עבדותי בנתניה כדי להספיק להגיע לבת חפר מספיק בזמן, אולם לאחר המתנה, התקשרתי ארבע פעמים בשעות שונות: 13:47, 15:18 וכן 17:12 ו-17:34. בשלוש הפעמים הראשונות נערכה בדיקה מול הטכנאי ונאמר לי כי הוא בדרך ויתקשר אלי כשהוא מגיע.
למותרל ציין כי הוא לא התקשר וברידשומי הנייד שלי לא מופיעה כל שיחה נכנסת ממנו.
בפעם הרביעית, נעשתה שוב בדיקה, לכאורה, מול הטכנאי, ונאמר לי כי הוא טוען שהתקשר אלי ולא עניתי לו.
מהשתלשלות העניינים לעיל, ברור כי הוא משקר.
ואין זשו הפעם הראשונה ששקרים מעין אלו קורים לי עם טכנאי של הוט.
כל האפשרויות הרשומות בסוג הנזק מימין. סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה