פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי אי הגעת טכנאי 2 ימים ברציפות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.2 קבעתי עם הוט להתקנה של טלויזיה ואינטרנט בביתי החדש.
השעות שנקבעו הן בין 13-16 , לקחתי יום חופש במיוחד עבור זה.
במשך כל היום הזה התקשרו אליי מהמכירות ומהשירות ושאלו שוב ושוב עם אני רוצה להתחבר- אמרתי שוב ושוב שכבר הזמנתי אותם ותואם לי טכנאי להיום.
בשעה 16:15 לערך כשראיתי שלא הגיע הטכנאי החלטתי להתקשר להוט כי רציתי שיבוא להתקין כבר, מהשיחה איתם אמרו לי כי הטכנאי ניסה להשיג אותי מספר פעמים ולא הצליח.
מה שמוזר זה שנתתי להם טלפון שלי מרשת הוט מובייל ושל אישתי מרשת פלאפון ושנינו היינו כול היום בבית החדש מסדרים ומנקים, מה עוד שכל היום לפחות 10 פעמים התקשרו אליי מהוט עצמם כפי שכתבתי כבר והם כן הצליחו להשיג אותי.
למרות הכעס ושריפת הזמן שלי הסכמתי שלמחרת יבוא טכנאי , ואמרתי שזה כבר היום השני שאני אצטרך לצאת מהעבודה לשם כך והוספתי עוד מספר טלפון של אורנג הפעם,שלא יגידו שלא תפסו אותי.
ולמחרת שוב הטכנאי לא הגיע הפעם בין 10-13, הפעם אמרתי שאתקשר לפני 13 ליתר דיוק ב12:45 שלא יגידו שכבר יצא מהאיזור, אמרו לי" אה נכון הטכנאי כנראה יאחר ורצו לדחות ל13-15. אמרתי שזה כבר לא הגיוני ושאני לא יכול להעדר זמן כה רב מהעבודה ושיבטלו את כל ההתקנה וזהו.
פתאום שוב הצליחו לתפוס אותי מכל המחלקות שיש להם על מנת לא לבטל ושאקבל פיצוי של 150 ש"ח(יש לציין כי מספר נציגים מאגפים שונים אמרו כי הם רואים שכתוב שאישרו לי 150 ש"ח פיצוי). מכיוון שאישתי רצה כבר אינטרנט הסכמתי לפיצוי המגוחך הזה על 2 ימי עבודה שנשרפו לי.
באו להתקין ביום שישי שאשתי היתה בבית, אתמול התקשרתי לשירות ואמרו לי כי לא רואים זיכוי בכלל,אמרתי כי לא יכול להיות מצב כזה בכלל.
הנציג בשם ג'ונתן אמר כי יעביר פניה לפיצוי ושאקבל הודעה על הזיכוי.
היום קיבלתי הודעה מבישה על כך שאזוכה ב60.01 ש"ח.
האין בושה להוט.
אני דורש שהפיצוי המלא ע"ס 150 ש"ח שסוכם איתי ובעקבותיו הסכמתי להמשיך עם העסקה יועבר במלואו.
ופיצוי נוסף על הזמן שאני צריך להמתין לשירות במשך כל היום הזה ואין מענה והשיחות מתנתקות לאחר 10 דקות המתנה.
תתביישו לכם הוט
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה