פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול של הוט בלקוח, רמיסת החוק ואי קיום הבטחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אבי ז"ל , ברוך *****מרח' חבצלת החוף * בנתניה, נפטר ב-6.9.13. מספר המנוי שלו בהוט: 7400673.
מייד לאחר פטירתו פניתי להוט בבקשה להפסקת המנוי ואיסוף הממירים. המנוי אכןם הופסק חודש לאחר מכן, ולגבי הממירים ביקשה הנציגה שאקח לביתי (היות וביתו עמד ריק) והבטיחה שחברת איסוף תגיע לאסוף אותם מביתי.
מאז, במשך 5 חודשים ויותר, אני מנהלת מסע של תחינות, בקשות, פניות, טלפונים וכו' בנסיון נואש שיאספו את הממירים מביתי - והכל תחת איום חוזר ונשנה מצד הוט כי "יחייבו אותי בקנס אם הממירים לא יחזרו בתום 6 חודשים מפוטירת אבי":
4 פעמים תיאמו איתי חברת האיסוף את האיסוף מביתי. 3 פעמים התקשר הנציג, התנצל ואמר "יש לי פנצ'ר ברכב", "התבלבלתי בכתובת", "מאוחר מדי ולא אגיע כבר היום" - ותמיד הבטיח לחזור אלי למחרת כדי לתאם מועד חלופי. הוא מעולם לא חזר. בפעם הרביעית חיכיתי שוב בביתי (לקחתי עד כה 5 ימי חופש מהעבודה בכדי להמתין לאיסוף שמעולם לא קרה) - אך הפעם המאסף אפילו לא טרח להתקשר ולומר מדוע לא הגיע.
בפניותי להוט נאמר לי שוב ושוב "זה בינך לבינם. חברת האיסוף אינה תחת אחריותנו. תדברי איתם". לאחר הפעם הרביעית, מחברת האיסוף נאמר לי ש"הפניה שלך נסגרה ע"י הוט ואנחנו לא נבוא לאסוף את הממירים.
כל פניותי (כאמור - 19 עד כה) להוט נענו ב"זה לא אנחנו. אין מה לעשות. תשלמי קנס וזהו. את יכולה לנסוע להחזיר לנו את הממירים בעצמך - המרחק לנתניה בסך הכל 150 ק"מ וזה לא יקר לך לנסוע עד שם..." ועוד אמירות מעליבות ומזלזלות.
במהלך התקופה שוחחתי עם נציגים בכירים בשם מריאנה, תמי, עובדיה, וליאור. ליאור שוחח איתי ב-8.1.14 והבטיח לשלוח טכנאי אלי הביתה "וכשהוא יגיע תגידי לו שייקח את הממירים". הוא הבטיח שהטכנאי יגיע "ביום א הקרוב". חיכיתי שוב בביתי - אך איש לא הגיע. בדיעבד התברר לי שבאותו היום פתחו הוט תלונה נגדי אצל עו"ד שלהם בגין "אי השבת ממירים!!!". פניתי שוב. התחננתי, הסברתי את הסיפור, ביקשתי וכעסתי. כלום לא הועיל. הפנו אותי לעו"ד "שיעזור לך להשיב את הממירים". פניתי אליו פעמיים. הוא טען "אני לא אוסף ציוד בכלל, והתבקשתי לפתוח בהליכים כנגדך על אי השבת הממירים של אביך".
ניסיתי להסביר שאין זו אשמתי שהוט לא קיימו הבטחתם ולא הגיעו לאסוף את הממירים - אך לשוא.
לאחר עוד סדרת פניות הבטיחו לי שוב מהוט: "הצלחנו לפתוח מחדש קריאה לאיסוף מחברת אבידוב. הם ייצרו איתך קשר ואנחנו נעקוב איתך ונדבר איתך בעוד 3 ימים לוודא שזה קורה".
מאז עברו שבועיים. איש לא התקשר, וגם כל פניותי (עוד 2) דרך האתר ובמייל לא הועילו.
התקשרתי בעצמי לחברת אבידוב, ענה לי נציג בשם מעיין. התפלא שפניתי אליו. אבל הבטיח ש"בתוך שבוע נחזור אליך לתיאום איסוף".
אני כבר מאוד סקפטית שזה יקרה.
להבנתי, הוט עושה כמיטב יכולתה להמנע מלתת שירות, תוך רמיסת זכויות הלקוח וכבודו.
אני משערת שהוט יפעילו את הקנס - בתום 6 חודשים לאחר שהממירים טרם הוחזרו אליהם - ובכך אוחזים את המקל בשני קצויו: מחד, מבטיחים איסוף הממירים, ומאידך - אינם מקיימים את ההבטחה ונהנים מגביית קנסות מהלקוחות.
במהלך 5 החודשים הללו נגרמו לי מזקים לא מעטים:
1. בזבזתי 5 ימי חופשה בהמתנה לאיסוף בביתי, שלא קרה מעולם
2. השקעתי שעות וטלפונים רבים בשיות עקרות עם הוט
3. עוגמת נפש עצומה לאור ההתייחסות המזלזלת והעדר רמת שירות מינימלי
4. נאלצתי לספוג איומים "את תשלמי ביוקר שלא הוחזרו הממירים", "אז תסעי לנתניה להחזיר אותם. מה זה בשבילך נסיעה של 150 ק"מ? זה כלום!". "אנחנו בכלל לא אחראים לאיסוף" ועוד ועוד
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על הנזק הרב (5 ימי השבתה מעבודה) + פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה