|
|
|
|
|
|
שירות לקוי בהוט< |
נושא התלונה: |
שבת 01 מרץ 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב-1.3.14 הייתה להוט תקלה בערד ובמשך 6 שעות לא היו שידורי טלויזיה לא טלפון ולא אינטרנט וכשסוף סוף תוקנה התקלה התברר לי כי הנתב האלחוטי השתבש והמחשב הנייד מבקש שארשום את הסיסמא ניסיתי אבל התברר שאני לא זוכרת התקשרתי להוט ולתומי חשבתי ש הם יגידו לי את הסיסמא לאחר המתנה של מעל לשעה ובמקום להתנצל על התקלה מתברר שכדי להגיד לי את הסיסמא שלי זה עולה כסף חמישה שקלים ליתר דיוק ולא באופן חד פעמי אלא מידי חודש בחודשו חוצפה ושירות על הפנים והפעם אני מצביעה. ברגליים ועוזבת לחברה המתחרה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|