פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טענת שווא ואיומים על כך שאני חייב להם כסף - למרות שהם גבו אותו כבר!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2013, נוצר לי חוב של 89.71 ש"ח לחברת הוט משום שכרטיס האשראי שלי התחלף ומשום מה חברת הוט כשלה בגביית הכסף מהכרטיס החדש (זאת בשעה שעשרה בתי עסק אחרים עברו אוטומטית לגבות כסף מהכרטיס החדש).

בכל מקרה, מיד כשנודע לי הדבר (בשל SMS שקיבלתי), בתאריך 20/12, שילמתי להוט את מלוא הסכום - 89.71. הסכום נגבה מכרטיס האשראי החדש שלי ב-22/12 תחת שם בית העסק "HOT" ויש לי את כל האסמכתאות לכך.

חרף זאת, חברת הוט ממשיכה לרדוף אותי ולטעון שלא שילמתי את החוב. שלחתי לחברה את האסמכתאות מספר פעמים לכתובות [email protected] וגם [email protected] כפי שהנחו אותי נציגי השירות (בהמשך לפניה טלפונית מספר 78047240 עבור מספר מנוי 60456690 ). אך איש בהוט לא הצליח לעשות את השיוך בין המייל המפורט שלי עם האסמכתא לבין סגירת החוב. לדעתי בכלל מתעלמים מהמיילים האלה (ובזמן שמדברים עם שירות הלקוחות אין להם דרך לבדוק מייל...).

לסיכום: חברת הוט גובה כסף מלקוחותיה ואח"כ טוענת שהיא לא מוצאת את הגבייה ומאיימת על הלקוחות בתביעות ואיומים משפטיים. שירות הלקוחות כל כך מפוזר שהוא אינו מסוגל ואינו ערוך להתמודד עם בקשה לגיטימית של בדיקת העניין ווידוא שהחוב סודר כבר מזן. כשל ממדרגה ראשונה.

כתוצאה מהשירות האיום הזה, התנתקתי מהוט, גרמתי לשני חברים להתנתק גם הם משירותי טלויזיה/אינטרנט, ולעולם לא אשוב להיות לקוח שלהם.
עלבון סוג הנזק :
וידוא סגירת החוב והתנצלות בפומבי על היחס האיום ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה