פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הצדקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה התנתקנו מחברת הוט בגלל מעבר לדירה באיזור בו אין תשתיות של הוט. כשהתקשרתי לחברה וביקשתי להתנתק אמרו לי כי אפשר להתנתק רק אחרי החזרת המודם וששליח של הוט יצור איתי קשר. המתנתי ליצירת הקשר ומשלא יצר התקשרתי בעצמי , הפגישה התבטלה פעמיים ביוזמתו ורק לאחר שלושה חודשים הוא הגיע ואמר שזה לא המודם הנכון... ושיש לשלם 150 ש"ח במקום המודם. מאחר וכבר נמאס לנו מהסיפור ביקשנו לשלם אך אי אפשר להתקשר להוט מכיוון שעלי להזדהות במספר הטלפון והמספר כבר לא קיים אצלם במערכת. ניסיתי דרך "הצטרפות להוט" הסברתי לנציג את הבעיה אך הוא לא יכל לעזור והפנה אותי לנציג שרות שאליו המתנתי למעלה משעה ואחר כך השיחה התנתקה.
בינתיים ממשיכים לחייב אותנו דרך כרטיס האשראי בכל חודש כ 70 ש"ח ואין לי שום דרך להפסיק זאת מלבד לפנות אליכם.
כספי סוג הנזק :
הפסקת החיוב והחזר של הכספים שנלקחו שלא כחוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה