פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזעזע ופגיעה בלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
"חברת הוט" אולי אפשר לקרוא לזה חברה ששורפת לקוחות . אספר לכם מקרה שאיתו אנו מתמודדים חודש שהוקצן אתמול.
חוצפה של חברה, אני לא יודעת מי אלו נציגי השירות שלהם, אבל ההתנהלות עם הלקוחות מתחת לכל ביקורת, החל מרמת השיחה, התשובות, והחוסר רצון באמת לפתור משהו. אלא אם מדובר בלקיחת כסף נוסף. בעלי הזמין פייבר בוקס הביתה (לא להתקרב טעות קשה של מכשיר) מה ששיבש לנו את האינטרנט בכל הבית. לקח לנו בערך חודש אחרי שיחות ותלאות סוף סוף לקבל אישור מהוט שיבואו לקחת אותו ויחזירו את המצב לקדמותו. (קודם לכן הם רצו להחזיר את המצב לקדמותו בתוספת תשלום מופרזת על התקנה נוספת פרט להתקנה שכבר בוצעה ולהזכירכם לא היתה מוצלחת בעליל). לאחר המתנה ארוכה בטלפונים ושיחות של שעות, אנשים שהזדהו כמנהלים כאלו ואחרים בסופו של יום אושרה ההתקנה. הגיע המתקין. כמובן לא עם הציוד הקודם שהיה כאן בבית. היה לנו גם הוט בוקס כמודם וגם מודם לטלפון, המתקין הגיע עם הוטבוקס וטען שזה כולל מודם לטלפון בתוכו. לא נדבר על חוסר האסטטיות של ההתקנה החדשה (חוטים תלויים בכל מקום בחדר על הקיר, נראה לא בטיחותי בעליל ומכער את כל החדר) כשביקשנו מודם לטלפון כפי שהיה לנו, הבחור אמר שהוא צריך לקבל לזה אישור. הוא הלך לשעה וחזר עם מודם אלינו הביתה והפלא ופלא ביקש עוד 256 ש"ח בכדי להתקין את המודם. הסברנו שזה מה שהיה לפני כן והבטיחו להחזיר את המצב לקדמותו, הוא דיבר עם השירות במשך חצי שעה, הבת שלי דיברה עם השירות עוד עשרים דקות, השירות אמר לבת שלי שאם היא תאסוף בעצמה את המודם לטלפון ממרכז השירות זה יעלה לה פחות או ללא התקנה ואז היא לא תשלם על זה. הבת שלי לא מתקינה של הוט, וגם אני לא וגם לא בעלי. המתקין שלהם עמד עם המודם ביד בסלון אבל לא קיבל אישור להניח אותו. המתקין החמוד קפץ ואמר ואמר שיש קו פנוי בחדר שבו אנו מתקינים את ההוט בוקס וששם הוא יכול להתקין את זה והכל יעבוד ואף אחד לא ישלם יותר או תוספות מיותרות, וכן עשה והוא התקין. לידיעתכם בעלי חולה לב כבר שנים, ויש לנו קו של נטלי בבית, למצבי חירום, קו שמגיע ישירות לרופא החברה בלחיצת כפתור, וקו שמימנו אנחנו משדרים EKG שהוא חש ברע. המתקין של הוט ניתק לי את הקו של נטלי. התקשרנו למוקד לבקש שטכנאי יחזור מיד לתקן את הקו אך השעה היתה אחרי שבע בערב, הנציגה לא היתה נעימה וסרבה לנסות להבין במה מדובר, השיחה נותקה והיא לא טרחה אפילו להתקשר בחזרה וכשבעלי התקשר שוב - הפלא ופלא כל הקווים של הוט היו סגורים כבר והשירות של החברה יחזור לעבוד רק מחר. היום יום רביעי, שהתקשרנו היום הסבירו לנו שאם אנחנו רוצים טכנאי זה יהיה רק ביום ראשון. הסברנו שזה מצב חרום, וזה חשוב, אבל לנציגה אין "הקצאות" לשיבוץ היום. היא גם סרבה להבין שלבעלי יש מחלת לב קשה, והפעולה של הוט כרגע שיבשה לנו את הקשר לחברה שאמורה לתת מענה במידה וחלילה קורה משהו. הוט חברה מזעזעת. אני ממליצה בחום להתרחק מהם ומזוזעזעת מהיחס ומההתנהלות ומהאופן שבו הם מרשים לעצמם להתנהג עם לקוחות קיימים. זה לקחת את השירות הגרוע צעד אחד קדימה. אם יש פה מישהו שיכול לעזור לנו באיזשהו אופן אני אשמח ואודה, תודה.
מסכן בריאות סוג הנזק :
מיד להגיע לתקן את הקו של נטלי ולפצות על עוגמת נפש. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה