פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שירות איחר בקרוב ל-5 שעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04.05.2014 תואם לי ביקור טכנאי מטעם חברת "הוט" בין השעות ארבע לשבע. לאחר המתנה של שעתיים וחצי, קיבלתי טלפון בשעה שש וחצי שבה הטכנאי הודיע לי שיגיע באיחור קל "בין שבע לשמונה". מאחר ומדובר היה בערב יום הזכרון התעקשתי על קבלת שעה מדויקת יותר מהטכנאי והוא ענה "לקראת שמונה". בשעה 20:50 קיבלנו טלפון שבו הטכנאי מודיע שהוא "מחכה למטה". חשוב לציין שביקשנו מפורשות על התראה של חצי שעה לפני ההגעה מאחר ואנו לא מתגוררים בדירה אליה הזמנו את הטכנאי ועלינו לנסוע לשם במיוחד. בנוסף, מדובר בטכנאי שהזמנו עבור מעבר דירה ולכן הופתענו כאשר המוקדנית ביקשה שנביא מהדירה בה אנו מתגוררים כעת את הממיר של הוט "אבל יכול להיות שתהיה בעיה כי בעצם הפעלת הממיר בדירה המדוברת מתנגש עם הממיר בדירה בה אתם מתגוררים כעת ולכן נאלץ לנתק אתכם מהשירות בדירה בה אתם גרים עכשיו ". לאחר דין ודברים היא נאותה לרשום הערה במחשב לפיה אין לנתק אותנו או לחייב אותנו עבור הפעלת הממיר בדירה אליה הזמנו את הטכנאי לפני המעבר אולם טרם הבנו מדוע אין לטכנאי ממיר ברכבו...?
לאור כל האמור לעיל אנו מבקשים פיצוי מטעם חברת הוט, וע"פ סעיף 18א לחוק להגנת הצרכן, אנו זכאים לפיצוי של 300 ₪ על איחור הטכנאי.
פיצוי של 300 ש"ח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה