|
|
|
|
|
|
לקוחה של הוט לא מקבלת שרות בטלפון |
נושא התלונה: |
ברכר סנדי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 11 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של הוט כבר הרבה שנים ויש לי טריפל אצלכם.
אתמול בבוקר ניסיתי להתקשר להוט לשרות לקוחות לברר לגבי סיום חבילה אצלי במשך שעתיים לא נעניתי העבירו אותי מאחד לשני. כשהתקשרתי וביקשתי מענה ללקוחות חדשים תוך 2 שניות ענו לי בסוף התייאשתי והלכתי לעבודה מבלי שהגעתי לנציג. זו חוצפה וזו לא פעם ראשונה .אתם מפרסמים במייל בוקס שיש לי הודעה ולא עונים טלפונית, כנראה שהגיע הזמן לעבור לחברה אחרת השירות שלכם גרוע ברמה שטרם ניתקלתי .
ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת ולא העבירו אותי רק נתנו לי להמתין על הקו ולא 20 דקות אלא שעתיים, ואני מאוד קרובה לבקש ממכם ניתוק וזה יהיה תמידי ללא חזרה לעולם
|
מבקשת שיחזרו אלי בדחיפות לנייד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|