פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת של נציגי החברה בנושא שינוי או ביטול הזמנה נושא התלונה:
פרלמן רומן שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב - 9/5/14 ביקשתי להתחבר לטריפל של הוטץ דיברתי עם בחור בשם פרדי רז. ההתקנה נקבעה ב- 30/5/14. כמה ימים לאחר השיחה עם פרדי רז יצאה חבילה חדשה ואליה אני מעוניין להתחבר. ב12/5/14 התקשרתי להוט וביקשתי לשנות את החבילה לחבילה חדשה. פתאום הנציגה הודיעה לי שהיא לא יכולה לעשות זאת ושלכל שנוי או ביטול אני צריך לפנות לבחור שהרכיב לי את החבילה. ביקשתי את הטלפון שלו, אך קיבלתי סירוב. העבירו אותי משרות לקוחות למכירות וממכירות לשרות לקוחות. כל פעם קיבלתי סירוב לבצע שינוי או ביטול. מספר פעמים שביקשתי להעביר אותי למנהל, קיבלתי ניתוק בפנים. חוצפה!!!! אני לא מבין למה אני צריך לבזבז חצי יום עבודה על השיחות, ויכוחים ומריבות עם נציגי השרות ולקבל ניתוקי טלפון בפנים
אני רוצה לציין שכל השיחות מוקלטות ויוצגו בבית המשפט בעת הצורך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשנות את ההזמנה ולפצות אותי על ההתנהגות הבלתי הולמת של נציגי החברה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה