|
|
|
|
|
|
התנהגות בלתי הולמת של נציגי החברה בנושא שינוי או ביטול הזמנה |
נושא התלונה: |
פרלמן רומן |
שם/כינוי: |
יום שני 12 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב - 9/5/14 ביקשתי להתחבר לטריפל של הוטץ דיברתי עם בחור בשם פרדי רז. ההתקנה נקבעה ב- 30/5/14. כמה ימים לאחר השיחה עם פרדי רז יצאה חבילה חדשה ואליה אני מעוניין להתחבר. ב12/5/14 התקשרתי להוט וביקשתי לשנות את החבילה לחבילה חדשה. פתאום הנציגה הודיעה לי שהיא לא יכולה לעשות זאת ושלכל שנוי או ביטול אני צריך לפנות לבחור שהרכיב לי את החבילה. ביקשתי את הטלפון שלו, אך קיבלתי סירוב. העבירו אותי משרות לקוחות למכירות וממכירות לשרות לקוחות. כל פעם קיבלתי סירוב לבצע שינוי או ביטול. מספר פעמים שביקשתי להעביר אותי למנהל, קיבלתי ניתוק בפנים. חוצפה!!!! אני לא מבין למה אני צריך לבזבז חצי יום עבודה על השיחות, ויכוחים ומריבות עם נציגי השרות ולקבל ניתוקי טלפון בפנים
אני רוצה לציין שכל השיחות מוקלטות ויוצגו בבית המשפט בעת הצורך.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לשנות את ההזמנה ולפצות אותי על ההתנהגות הבלתי הולמת של נציגי החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|