שירות גרוע מאוד וחוסר אכפתיות מלקוחות של החברה שלהם !!!!!!!!!!!! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 07 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אנחנו נמצאים בתהליך תמ"א 38 בבניין , מכיוון שאנחנו נמצאים בתהליך זה , חברת הוט לא כל כך רוצה לעזור ולהוציא טכנאים ומתקינים לתת שירות .
ב-07.05.2014 הוזמן אלי טכנאי הגיע למקום לא ידע מה לעשות אבל הזמין מפקח לתמא 18 ל-18.05.2014 ,אחרי לערך שבוע קיבלתי טלפון מהוט שאמר לי שהמפקח לא יכול ב-18 לחודש אלא ב-22 שבנתיים אין לי אינטרנט טלפון וטלויזיה עם קצת ויכוחים וצעקות , אמר נציג הוט בשם רומן אני ישלח אליך שוב טכנאי ושאלתי אותו מה זה יעזור ? אמר נציג הוט הטכנאי יודע מה לעשות ...... הגיע הטכנאי בהלם לא יודע מה לעשות ....!!!!! אמר לי טוב אני ידבר עם המנהל שלי ונראה מה נעשה ..... , התקשרתי למחרת שוחחתי עם נציגה בשם אסנת שאלתי אותה אז מה עושים עם התקלה שלי ???? אמרה אני מבררת וחוזרת אליך , ואסנת חזרה ואמרה שהיא דיברה עם מנהל של הטכנאים והיא תשלח טכנאי בתאריך 20 לחודש ושאלתי מה הטכנאי יעזור , אמרה לי אל תדאג הטכנאי יעשה מה שצריך , כמובן בנתיים אין טלויזיה אינטרנט וטלפון , אז כמובן התקלה עדיין לא תוקנה ועדיין אין לי כלום , השאלה באיזה שנה הכל יחזור להיות תקין ...????????????
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי על המנוי + הוצאות עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|