פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מאוד וחוסר אכפתיות מלקוחות של החברה שלהם !!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו נמצאים בתהליך תמ"א 38 בבניין , מכיוון שאנחנו נמצאים בתהליך זה , חברת הוט לא כל כך רוצה לעזור ולהוציא טכנאים ומתקינים לתת שירות .
ב-07.05.2014 הוזמן אלי טכנאי הגיע למקום לא ידע מה לעשות אבל הזמין מפקח לתמא 18 ל-18.05.2014 ,אחרי לערך שבוע קיבלתי טלפון מהוט שאמר לי שהמפקח לא יכול ב-18 לחודש אלא ב-22 שבנתיים אין לי אינטרנט טלפון וטלויזיה עם קצת ויכוחים וצעקות , אמר נציג הוט בשם רומן אני ישלח אליך שוב טכנאי ושאלתי אותו מה זה יעזור ? אמר נציג הוט הטכנאי יודע מה לעשות ...... הגיע הטכנאי בהלם לא יודע מה לעשות ....!!!!! אמר לי טוב אני ידבר עם המנהל שלי ונראה מה נעשה ..... , התקשרתי למחרת שוחחתי עם נציגה בשם אסנת שאלתי אותה אז מה עושים עם התקלה שלי ???? אמרה אני מבררת וחוזרת אליך , ואסנת חזרה ואמרה שהיא דיברה עם מנהל של הטכנאים והיא תשלח טכנאי בתאריך 20 לחודש ושאלתי מה הטכנאי יעזור , אמרה לי אל תדאג הטכנאי יעשה מה שצריך , כמובן בנתיים אין טלויזיה אינטרנט וטלפון , אז כמובן התקלה עדיין לא תוקנה ועדיין אין לי כלום , השאלה באיזה שנה הכל יחזור להיות תקין ...????????????
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי על המנוי + הוצאות עוגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה