|
|
|
|
|
|
כספי-עוגמת נפש-בזבוז זמן |
נושא התלונה: |
יום שלישי 20 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
.בתאריך 20.5.2014 התקשרו ואמרו שיש לי צופר 2 ממרים HD שאלתי אם זה בעלות נאמר לי שלא.אישרתי את העסקה-לאחר כשעה נשלח הסכם שאני צריך לשלם 352 ש"ח ושאני שלמתי עד עכשיו 320 ש"ח
ועכשיו מתחיל הסיוט אתה מתקשר להוט לוקח להם לענות כ 40 דקות ואז אומרים שיחזרו מיד.כמובן שלא חוזרים.ואז אני מתקשר שוב פעם וגם עכשיו 35 דקות ואני שואל מה קורה?ואז אומרים רגע אנחנו בודקים-ואז יש ניתוק יזום.ופה נשברתי
זה שרות של בושה וחרפה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|