פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת ע"י הוט וגביית כספים לא מוצדקת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני אביטל שמעון ת"ז 028***79 טל' 05239***14
לקוח חדש בהוט עם הצטרפותי להוט נאמר לי כי ה-וי או די הוא חינם לחודשיים פתוח חופשי עד ה15/05/14. ב15/05/14 החלפתי סיסמה כדי לא לרכוש דבר מאחר שתקופת החינם שלי הסתיימה
אולם התחלתי לקבל חשבוניות של אלף ש"ח כל אחת על שימוש בוי או די פניתי המון פעמים וביקשתי לשמוע הקלטות אולם מבטיחים שיבדקו ויחזרו אליי ודבר לא נעשה. אני מבזבז המון שעות עבודה בהמתנה למענה שאורך כשעה כל פעם מבטיחים לחזור ולא חוזרים אף פעם. הביאו אותי למגבלה בחשבון הבנק ומתעללים בלקוח חדש שהבטיח לעצמו לפני 13 שנה לעולם לא לחזור להוט אולם שוכנע ע"י נציג הוט . מצטער לומר שאני ממש נפגע בבריאות עכב עוגמת הנפש והזלזול וההתעלמות ממני חוסר צדק וממש גניבה נא עזרו לי אני חסר אונים
כספי סוג הנזק :
טיפול נאות ומהיר בבעיה שאינו מגיע אני מטורטר ומאבד זמן עבודה יקר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה