פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
אני כותבת את התלונה בשם שני נערים שחיים היום לבד לאחר שאביהם נפטר באורך טרגי. המשפחה הנל היתה מחוברת לשרותי הטלוויזיה של הוט. לאחר שאביהם נפטר הם ביקשו להתנתק מההתקשרות עם הוט. הניתוק בוצע המידי אך התשלום הוט המשיכה לחייב אותם. מאחר והילדים לא היו מודעים לחשבונות האב הם לא ראו שהם ממשיכים להיות מםוייבים. כאשר נודע הדבר הם ניסו לדבר עם נציגי השרות ובכל פעם מחדש הובטח להם שעניין יטופל. באחת השיחות אף הציעו להם לחזור להוט ואז יזכו אותם גם על החודשים המחוייבים. כמובן שלאחר שהתחברו אף אחד לא זכר שגם צריך להחזיר להם כסף. ואז שוב החלו שיחות הטלפון ושוב מבטיחים לטפל ושוב מבטיחים שהשיק בדואר ושוב מבטיחים שיזוכו בכרטיס האשראי במספר תשלומים אך כמובן ששום דבר לא קרה .לא רק זאת שהתעריף שסגרו עם נציג השרות בנתקשרות המחודשת הוכפל!!! אנא עזרו לי לעזור להם. המנוי הקיים עש נתיב רועי וניצן רח המעין ראשלצ. תודה מראש
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה