פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אפשרות ליצור קשר עם נציג שרות לקוחות !!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, מזה כשבועיים ימים אני מנסה ליצור קשר עם נציג הוט. ללא הצלחה..מחכה על הקו 25 דקות ואין מענה !!! באחת הפעמים השערתי את מספר הטלפון לחזרה לפי ההסדר החדש.אבל אף אחד לא חזר אלי אחרי 3 שעות כמובטח. למחרת קבלתי שיחה חוזרת אב..ל נאלצתי שוב לחכות על הקו יותר מרבע שעה ואף אחד לא ענה אז סגרתי. לשם מה ישנה האפשרות באם היא לא מיושמת נכון !! אני לקוחה וותיקה ומתכוונת לפנות לשר התקשורת. זה בלתי אפשרי שתנהגו כך עם המנויים שלכם המשלמים הרבה כסף ולא מקבלם מענה. ניסיתי להתקשר להצטרפות לטריפל וראה זה פלא - אחרי פחות מדקה קבלתי נציג, והוא כנראה מודע לבעיה אפילו לא שמע אותי וזרק' אותי למענה הקולי.. לחלופין השארתי מספר הודעות לשרות לקוחות באתר של חברת הוט , אף אחד לא חזר אלי גם בצורה הזו. אני דורשת להעביר את תלונתי למנכ"ל חברת הוט. במקביל מבקשת לבטל את השרות של VOD. אני משפצת את דירתי והטלביזיה לא תהיה פעילה חודשיים ימים- לא אהיה בדירתי. האם אפשר להקפיא את המנוי לתקופה זו . הצטרפי לטריפל של הוט, עזבתי את בזק וזו טעות גדולה כי לא יכולה לברר אתכם כלום כמו בעיה בפקס, טלפון וכו....אני מציעה שתקראו את התלונות גם בפייסבוק. אתם יודעים שהיום למדיה יש כוח גדול...אל תהיו כל כך שעננים ...מקווה שבשנה הקרובה אקבל תשובה !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להעביר למנכ"ל הוט את התלונה / לדבר עם נציג / פיצויי על עוגמת הנפש!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה